کد خبر : 1366839 | 01 آبان 1395 ساعت 13:03 | 15.2K بازدید | 7 دیدگاه

بهروان: تاج تدبیری برای رفع مشکل بازنشستگی کارمندان فدارسیون پیدا می‌کند

نمی‌دانم چرا این اتفاقات در خوزستان رخ می‌دهد

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ می‌گوید فدراسیون فوتبال در تلاش است که مشکل بازنشستگی اعضای این فدراسیون را بر طرف کند.

نمی‌دانم چرا این اتفاقات در خوزستان رخ می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نامه سازمان بازرسی کل کشور به فدراسیون فوتبال مبنی بر بازنشستگی 42 نفر از اعضای این فدراسیون و تلاش مهدی تاج برای رفع این مشکل با توجه به کمبود نیروی فنی و آشنا به چارت کاری این فدراسیون، اظهار کرد: خدا را شاهد می‌گیرم من از پروسه این کار اطلاعی ندارم، اما سازمان بازرسی کل کشور این موضوع را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است و مهدی تاج هم به دنبال اقداماتی است تا مشکلات را حل کند.

 

رییس کمیته‌ برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال، ادامه‌ داد: مسئولان تدبیری را برای حل این مشکل می‌اندیشند. ما در حال‌ حاضر در محل کارمان هستیم و احساس وظیفه می‌کنیم تا ببینیم این مشکل به کجا ختم می‌شود.

 

بهروان درباره شرایط علی کاظمی، سرپرست سازمان لیگ فوتبال هم گفت‌: کاظمی هم شامل کانون بازنشستگی می‌شود، اما اکنون در محل کارش است و به امورات سازمان لیگ فوتبال رسیدگی می‌کند.

 

او درباره اتفاقات دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان و مصدومیت چندین تن از تماشاگران، خاطر نشان کرد: نمی‌دانم چرا این اتفاقات همیشه در خوزستان رخ می‌دهد. در گذشته با سنگ سر علی دایی، حسین فرکی، فریبرز محمودزاده و ... را شکستند و خدا رحم کرد  که هیچ کدام از این حوادث به یک فاجعه بزرگ تبدیل نشده است. نمی‌توان این گونه کار را پیش برد. باید فکری به حال این وضعیت شود.

 

رییس کمیته‌ برگزاری مسابقات سازمان لیگ، ادامه‌ داد: باید فکری جدی به حال این وضعیت کنیم. با جریمه  کردن هیچ اتفاقی نمی‌افتد و اصلاح این رفتار نیازمند یک اقدام عملی است.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا این اتفاقات در بازی‌هایی  که استقلال  و پرسپولیس در خوزستان میهمان هستند رخ می‌دهد، گفت‌: دلیل آن را نمی‌دانم، اما در اکثر موارد این اتفاق رخ داده است و ما در حال‌ حاضر در حال تهیه گزارشی برای ارائه به کمیته‌  انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم.

 

 

 

دیدگاه‌ها