کد خبر : 1366852 | 01 آبان 1395 ساعت 14:06 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

هفته یازدهم دسته اول

سیپدرود در وسوسه صعود به لیگ برتر

عصر فردا در شهرهای مختلف کشور شاهد برگزاری دیدارهای هفته یازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهیم بود.

سیپدرود در وسوسه صعود به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود رشت اگر چه هدف خود را صعود به لیگ برتر تعریف نکرده است و علی نظر محمدی – سرمربی این تیم به دفعات تاکید کرده است که به صعود به لیگ برتر فکر نمی کند اما این موفقیت ماجراجویی هایی را به دنبال دارد که هر تیمی را وسوسه می کند. حتی تیم سیپدرود رشت که بعد از سال ها به دسته اول آمده و از نظر مالی شرایطش ایده آل نیست. بنابراین باید قبول کرد سپیدرود با همه توان به دنبال تدوام این وضعیت است و امروز هم بی شک برای شکست راه آهن بازی خواهد کرد نه اینکه سه امتیاز را به این تیم تقدیم کند.


این هفته شاهد برگزاری دو دربی خواهیم بود. دربی هایی که برخورد دارا و ندار است! البته که همه تیم های حاضر در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور باید دارا باشند. فوتبال حرفه است. مگر می شود کسی را به حرفه ای وا داشت اما از او خواست دستمزد نگیرد؟ این ظلم آشکار به فوتبال و فوتبالی هاست. آیا مهندس بدون دریافت دستمزد نقشه می کشد؟ یا پزشک بدون دریافت دستمزد بیمار را ویزیت می کند؟ تنها در فوتبال است بازیکن محکوم است به عشق تیمداری بعضی ها یک سال رایگان بازی کند و بعد هم که شکایت می کند کمیته انضباطی تنها رای به سود او صادر می کند و از وصول مطالبات خبری نیست.


به هر صورت نساجی در شرایطی به مصاف خونه به خونه می رود که غرق در مشکلات مالی است و شاید همین بهانه ای شود که با انگیزه ای مضاعف در میدان حاضر شود. ایرانجوان بوشهر هم در همه سال های اخیر وضعیتی مشابه با نساجی داشته در حالی که می گویند سپرده های باشگاه جالب توجه است! بی شک در چنین شرایطی انتظار صعود از نساجی انتظار درستی نیست و نمی توان در پی ماجراجویی ایرانجوان بوشهر بود.


در دیدار خونه به خونه – نساجی و ایرانجوان بوشهر با شاهین پارس جنوبی امید که متنش زیباتر از حاشیه هایش باشد و امید که اصلا حاشیه ای نداشته باشد. فوتبال پدیده آمده برای ارایه نمایش زیبا و مخابره کردن پیام های خوب برای تماشاگران و برای کسانی که فوتبال را دنبال می کنند.


امید که سرانجام سازمان لیگ آزادگان سخت گیری هایی روی مسایل مالی باشگاه ها داشته باشد تا واقعا تیم هایی در جدول بازی ها حضور پیدا کنند که دغدغه پرداخت دستمزد نداشته باشند و فوتبال حرفه ای شکل بگیرد. با این توضیحات می پردازیم به دیدارهایی که قرار است برگزار شود.

دیدگاه‌ها