کد خبر : 1366876 | 01 آبان 1395 ساعت 15:37 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوش شانس بود و خودم را نمی‌بخشم

لطفی: در بازی با سپاهان جبران می کنیم

سعید لطفی می توانست در برابر مربی سابق خود اگر کمی دقت می کرد گل تیمش را به ثمر برساند که با واکنش رحمتی فرصت گلزنی سایپا را هدر داد.

لطفی: در بازی با سپاهان جبران می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید لطفی، بازیکن چپ پای نارنجی پوشان انگیزه زیادی برابر علیرضا منصوریان به عنوان مربی سابقش در نفت تهران داشت و همین مساله نیز باعث شد تا فرصت ایده الی برای باز کردن دروازه آبی پوشان در بازی روز گذشته به دست آورد که با بی دقتی آن را از دست داد. لطفی که نمی تواند افسوس و ناراحتی اش را بابت این اتفاق پنهان کند خوش شانسی استقلال را در این صحنه در از دست رفتن فرصتش دخیل می داند. او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این دیدار گفت: بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم و به نظرم با کمال احترام با استقلال اگر در نیمه اول از موقعیت های فوق العاده مان سود ببریم، می توانستیم به پیروزی برسیم. گل نزدن های تیم ما معضل بزرگی شده و یکی از دلایلی بود که در دیدارهای اخیر به نتیجه نرسیدیم. روی اشتباهات تیمی خودمان آنها به گل رسیدند و بازی را بردند.


وی درباره فرصت ایده آلی که در نیمه اول از دست داد نیز گفت:  زدن توپ های ریباند سختی خاص خودش را دارد و در آن صحنه به دنبال ضربه زدن با دقت بودم اما اینطور نشد. اگر آن توپ گل می شد شرایط تیم ما بهتر می شد اما روی کم دقتی من از دست رفت و واقعا نمی توانم خودم را ببخشم و از کادرفنی و بازیکنان سایپا عذر می خواهم.


لطفی درباره شرایط نه چندان مثبت سایپا نیز گفت: تیم ما تغییرات زیادی داشته و از کادرفنی تا بازیکنان و مدیریتی تغییر داشته و ناهماهنگی هایی وجود دارد. ما اکنون به روند خوب بازی کردن رسیده اما در رسیدن به نتیجه ناکام مانده ایم. همه این مسائل به بازیکنان بازمی گردد و آقای فرکی و کادرفنی کارهای لازم را انجام داده اما ما از موقعیت ها سود نمی بریم و بدشانسی سراغ تیم آمده و اگر این مساله برطرف شود مسلما شرایط مثبتی خواهیم داشت.


لطفی درباره شایعاتی در خصوص تغییرات روی نیمکت سایپا نیز گفت: صحبت کردن در خصوص تغییر و تحول درباره تیم ما خنده دار است و با این تعطیلات مطمئنا تیم خوبی را در ادامه خواهیم داشت و مدعی خواهیم شد. کارنامه آقای فرکی کاملا مشخص است. اکنون مشکل تیم مسلما ما هستیم و تیم در روند کلی بازی خوبی به نمایش می گذارد و اکنون بهترین چیزی که می تواند کمک کند حمایت و اعتماد کامل است. خدا را شکر اکنون آقای درویش حمایت کاملی از تیم دارد و ما نیز قول می دهیم در بازی های آینده به روند خوب بازی مان گل زدن را نیز اضافه کنیم.


سایپا هر دو دیدار خود برابر پرسپولیس و استقلال را واگذار کرده و لطفی معتقد است شرایط هر دو تیم در این فصل مناسب است و از شانس قهرمانی برخوردار هستند: هر دو تیم فارغ از اینکه علیرضا منصوریان مربی سابق من بوده بازی باکیفیتی نشان دادند و از بازیکنان خوبی نیز بهره می برند. بازی کردن مقابل هر دو تیم سختی های خاص خودش را داشت و تنها حسرت برای ما باقی ماند که نتوانستیم از فرصت استفاده کنیم.


لطفی در پایان در خصوص شرایط آینده سایپا گفت: من مطمئن هستم سایپا از این روند خارج خواهد شد و ما فقط بد نتیجه می گیریم و در شکل فوتبال شرایط مناسبی داریم. در هفته های آینده و از بازی آتی مقابل سپاهان  برد دلچسبی کسب کنیم و محکوم به برد هستیم.

دیدگاه‌ها