کد خبر : 1366884 | 01 آبان 1395 ساعت 15:26 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: خوش شانسم که BBC را در تیمم دارم

با وجود اینکه برخی کارشناسان معتقدند مثلث بیل، بنزما و کریستیانو نباید همیشه به صورت ثابت برای رئال بازی کنند؛ اما عقیده زیدان چیز دیگری است.

زیدان: خوش شانسم که BBC را در تیمم دارم

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از دو پیروزی پرگل برابر بتیس و لژیا، فردا در برنابئو میزبان بیلبائو است. به نظر نمی رسد که در فاز تهاجمی، زیدان دست به تغییر بزند و مثلث BBC از ابتدا به میدان خواهد رفت.

 

 

 

1145791

 

 

زیزو در همین رابطه گفت:" رونالدو، بیل و بنزما در شرایط خوبی قرار دارند و باید بگویم که خوش شانس هستم که این سه پدیده در تیمم حضور دارند.

در مورد ترکیب اصلی تصمیم گیرنده من هستم و بسته به شرایط هر بازی ممکن است تصمیماتی متفاوت بگیرم. می دانم که هر یک از این سه بازیکن چه ارزشی دارند و چه کمکی می توانند به تیم بکنند."

 

بهترین روزهای مربیگری در رئال:" پیش از این رویای مربیگری در رئال را داشتم اما حالا در حال لذت بردن از آن هستم. از کار هر روزه با این بازیکنان به وجد می آیم.

مهم ادامه این روند است؛ چون هنوز جامی را فتح نکرده ایم. ممکن است 5 یا 6 ماه عالی را داشته باشیم؛ اما در انتهای فصل ناکام بمانیم. باید بازی به بازی پیش رفت و از لحظه لذت برد."

 

عدم حضور مدیر ورزشی در رئال:" معتقدم باشگاه به خوبی سازماندهی شده و ادامه همین شرایط، مطلوب است."

 

کروس و نیاز به استراحت:" کروس بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می شود و می دانم که در پست او فقط خودش و کاسیمیرو حضور دارند؛ با این حال با 4 روز استراحت، او آماده حضور در دیدار بعدی است."

دیدگاه‌ها