کد خبر : 1366899 | 01 آبان 1395 ساعت 16:48 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

تفاوت‌های سلطانی فر امروز و 3 سال قبل!

رأی اعتماد، حریف باوقار سومین وزیر ورزش

مسعود سلطانی فر در حالی به عنوان گزینه وزارت ورزش امروز به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد که عهد وزارت ورزش در ایران سابقه‌ای به اندازه 2 دولت دارد!

رأی اعتماد، حریف باوقار سومین وزیر ورزش

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آن که زمزمه‌های تبدیل سازمان ورزش به وزارت خانه ورزش و جوانان در 20 سال گذشته در دولت  دهم به واقعیت بدل شد محمد عباسی از سال 90 مسئولیت وزارت ورزش و جوانان را در دولت دهم عهده دار شد.


قبل از این که عباسی در مجلس گذشته مورد تأیید قرار گیرد، نفراتی مثل سید حمید سجادی مورد تأیید مجلس قرار نگرفتند. عدم تأیید افراد پیشنهادی رئیس دولت یازدهم مثل صالحی امیری و مسعود سلطانی فر هم نشان از حساسیت‌های ویژه مجلس گذشته به وزیر ورزش و جوانان داشت، گویا وزارت خانه تازه تأسیس، برای منتخبین مردم یک راز بود و آنها هنوز نسبت به این وزارت، نگاهی متمرکز نداشتند و دورنمای آن را تار می‌دیدند!


مهم‌ترین تفاوت معرفی امروز مسعود سلطانی فر با معرفی 2 سال قبل که موجب صدور رأی عدم اعتماد به او شد، در بافت مجلسیان است، مسعود سلطانی فرسال 92 در حالی رأی اعتماد نگرفت که  جناح سیاسی حدود  یکصد نفر از افرادی که با او و رئیس دولت متبوعش هم آوا یا هم سوی و نظر نبودند حالا به نظر ورای موافق بدل شد ه است.


سلطانی فر را به همین دلیلی که عنوان شد باید از فردا وزیر ورزش کشور دانسته و عنوان داشت که او مرد سوم وزارت ورزش در دوران 5 ساله عمر حیات این وزارتخانه نوظهور خواهد بود.


 محمد عباسی، اولین و محمود گودرزی دومین مرد از این گروه بودند، مسعود سلطانی فر سومین وزیر ورزش تاریخ سیاسی کشورمان در دوران مدنیت سیاسی است، باید نشست و نگاه کرد که نزدیکی رئیس دولت با نمایندگان منتخب مردم چقدر در پیشبرد اهداف نظام مقدس، کمک خواهد کرد. ورزش ایران روز 2 آبان سال 1395 را فراموش نخواهد کرد. روزی که احتمالاً وزیر ورزش پیشنهادی از سوی رئیس جمهوری، بدون حرف و حدیث، مورد تأیید قرار گرفته و انتخاب خواهد شد.

دیدگاه‌ها