کد خبر : 1366909 | 01 آبان 1395 ساعت 17:30 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

باید نقاط ضعف خود را بر طرف کنیم؛

یوسفی:گل‌نزنی یا پاس‌گل ندهی‌به‌چشم می‌آید!

محسن یوسفی می گوید که تیم پدیده یک سری مشکلات در خط دفاع و خط حمله خود دارد که با رفع این مشکلات و با پتانسیلی که این تیم دارد، به مسابقات بر می گردند.

یوسفی:گل‌نزنی یا پاس‌گل ندهی‌به‌چشم می‌آید!

محسن یوسفی هافبک تیم پدیده درباره بازی روز گذشته مقابل پیکان که با تساوی بدون گل همراه شد، به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: در نیمه اول بازی دیروز فوق العاده بودیم. همان موقع که سوار بازی بودیم باید گل می زدیم. در نیمه دوم بازی به تعادل کشیده شد؛ تیم ما 5 روز پیش در تبریز بازی کرده بود وتیم پیکان یک هفته قبل در زمین خودش بازی داشت. همین موضوع باعث شد تا از نظر بدنی کم بیاوریم. البته چند موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم و بی انصافی نباشد، پیکانی ها دو سه موقعیت خوب داشتند.

 


وی در مورد عملکرد تیم پدیده در 9 هفته گذشته که با تنها یک پیروزی همراه بوده است، ادامه داد: غیر از بازی با گسترش که واقعا مستحق باخت بودیم، در باقی بازی ها در نتیجه گیری خوب عمل نکردیم و اگر به همین شکل ادامه دهیم، پدیده به مسابقات برمی گردد. تیم ما پتانسیل بالایی دارد ولی در زدن ضربه آخر مشکل داریم. تمام تلاشمان این است که روی این موضوع کار کنیم.

 


بازیکن سابق استقلال تهران در مورد اینکه شرایط بدنی و فنی خودش پس از پشت سر گذاشتن محرومیت و مصدومیت چگونه است، افزود: سه بازی را به خاطر محرومیت و یک بازی را به خاطر مصدومیت از دست دادم. 4 بازی را از دست دادم ولی الان خدارا شکر شرایط خوبی دارم. اگر گل نزنی و یا پاس گل ندهی به چشم می آید و امیدوارم در بازی های آینده بتوانم در این زمینه هم خوب عمل کنم.

 


هافبک تیم پدیده در خصوص اینکه این تیم در برخی بازی ها مثل نفت تهران و گسترش فولاد وقتی گل می خورد قافیه را به حریف واگذار می کند، بیان داشت: نقطه ضعف هایی داریم که وقتی گل می خوریم، راحت تر گل های بعدی را هم می خوریم و باید این مشکلات را بر طرف کنیم. گل هایی که خوردیم زیاد شده و باید روی این موضوع کار کنیم، چون در هفته های آخر این تفاضل گل خیلی به کار می آید و باید دقت بیشتری داشته باشیم.

 


یوسفی در مورد بازی هفته آینده در قم و مقابل تیم صبا گفت: تیم صبا روز گذشته در حالی که 10 نفره بود مساوی گرفت؛ برخی مواقع در فوتبال این اتفاقات می افتد؛ البته تیم گسترش هم می توانست چند گل بزند که توپ هایشان گل نشد. این بازی هم خیلی سخت است و هم خیلی مهم؛ برای گرفتن امتیاز به قم می رویم.

 

دیدگاه‌ها