کد خبر : 1366910 | 01 آبان 1395 ساعت 17:31 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرق رحمتی در این بازی ها مشخص می شود

جابر انصاری: هدفی جز قهرمانی نداریم

هافبک استقلال اعتقاد دارد تیمش هفته به هفته شرایط بهتری در جدول رده بندی پیدا خواهد کرد.

جابر انصاری: هدفی جز قهرمانی نداریم

جابر انصاری به ورزش سه گفت که استقلال می توانست گل های بیشتری به سایپا بزند و این تیم هدفی جز قهرمانی ندارد.


در مورد بازی صحبت کن. به نظرت حق استقلال بود که در بازی با سایپا به بهترین برد فصل خود برسد؟
من فکر می کنم تیم ما نمایش خوبی داشت و در تمام دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم. البته در دقایقی از نیمه اول بازی از دست ما در رفت و ما هم نشان دادیم که چه دروازه بان بزرگی در درون دروازه داریم. فرق مهدی رحمتی در این بازی ها مشخص می شود و خوشحالم که ما بهترین دروازه بان ایران را در اختیار داریم.

 


فکر می کنی این برد حق استقلال بود؟
صد در صد حق ما برد بود و شما دیدید که ما در هر 2 نیمه چقدر موقعیت بدست آوردیم که از آنها استفاده نکردیم. استقلال تیم بسیار خوبی است و شما می بینید که ما هفته به هفته بازی بهتری را به نمایش می گذاریم. قطعا اگر خوش شانس بودیم و موقعیت هایمان وارد دروازه می شد می توانستیم با 4 یا 5 گل سایپا را شکست بدهیم.

 


تو در 2 سالی که در استقلال حضور داری در 3 بازی، 2 گل به سایپا زده ای. ظاهرا به رنگ نارنجی حساسیت داری. درست است؟
این موضوع که شوخی است ولی من در بازی برابر سایپا در 2 سال گذشته موقعیت های خوبی بدست آوردم که توانستم از آنها استفاده کنم. من در همه بازی ها تلاش می کنم گل بزنم ولی اینکه موفق می شوم یا نه به شرایط بازی بستگی دارد. تمام تلاشم این است که در هر بازی بهترین عملکردم را داشته باشم و خوشحالم که توانستم نقش کوچکی در پیروزی تیمم داشته باشم.

 


در هفته های گذشته انتقادهای زیادی به عملکرد تو در ترکیب استقلال می شد. از این موضوع ناراحت نمی شدی؟
انتقادها اگر منصفانه باشد من مشکلی ندارم. این انتقادها انگیزه من را چند برابر می کرد که بتوانم بهتر بازی کنم. الان هم که گل زدم بیشتر برای پیروزی استقلال خوشحال هستم چرا که تیم ما شرایط مناسبی در جدول رده بندی پیدا کرده است. مطمئن باشید در هر بازی تلاش می کنم که بتوانم نظر هواداران استقلال را جلب کنم و هدف دیگری ندارم.

 

 

1151633

 


از شرایط استقلال بگو. چرا اول فصل اینقدر بد نتیجه می گرفتید؟
همه کارشناسان می دانند که استقلال از همان ابتدای فصل بسیار خوب بازی می کرد و فقط در نتیجه گیری مشکل داشت. 70 درصد تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است و این طبیعی است که ما در ابتدای فصل با هم خیلی هماهنگ نباشیم. ما هر بازی بهتر می شویم و شما شک نکنید ما در بازی های بعدی از این هم بهتر خواهیم شد.

 


فکر می کنی استقلال می تواند قهرمان لیگ برتر بشود؟
الان نمی شود رتبه تیم ها را در جدول رده بندی پیش بینی کرد اما فقط این را می توانم بگویم که ما هفته به هفته بهتر می شویم. مطمئن باشید که ما می خواهیم جام بگیریم و هیچ چیز جز قهرمانی ما را راضی نمی کند.

دیدگاه‌ها