کد خبر : 1366912 | 01 آبان 1395 ساعت 17:35 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از باخت فنی در بازی اول لیگ والیبال؛

شیرکوند: فقط ورامین بدهکار بود؟

لیبرو تیم والیبال صالحین ورامین که در دیدار اول به دلیل بدهی مالی با باخت فنی رو به رو شدند به نکته ای اعتراض دارد که چرا در میان تمام تیم های مدعی فقط ورامین باید ببازد؟

شیرکوند: فقط ورامین بدهکار بود؟

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نخست لیگ برتر والیبال، تیم‌های صالحین ورامین و پارسه قرار بود عصر چهارشنبه در ورامین به مصاف هم بروند که به دلیل عدم تسویه حساب باشگاه ورامینی، این دیدار برگزار نشد تا پارسه با حساب 3 بر صفر برنده فنی اعلام شود.

 


حسن شیرکوند،‌ لیبروی تیم صالحین ورامین که در چند سال گذشته امور هماهنگی این تیم را برای حضور در لیگ برتر انجام داده گفت: تکلیف بدهی‌های تیم ما مشخص شده و ما به همه بازیکنان چک داده‌ایم ولی روز چهارشنبه سیستم چک‌های رمزدار در ورامین به صورت سراسری دچار اختلال شده بود که این موضوع از طریق شبکه بانکی قابل استعلام است.

 


او ادامه داد: همچنین مبلغ 80 میلیون تومان بابت ورودیه لیگ را هم به صورت چک آماده کرده بودیم که ناظر بازی آن را قبول نکرد و گفت که بازی نباید برگزار شود.

 


لیبروی پیشین تیم ملی گفت: لیگ در حالی آغاز شد که همچنان 8 تیم مشکل مالی دارند و مشکلشان را با چک حل کرده‌اند. خود من از تیم پیکان و شهرداری ارومیه طلبکار هستم، امیر حسینی از تیم مشهد طلبکار است، سعید مصطفی‌وند و بهرام فرید نیز مبلغی از شهرداری تبریز طلب دارند ولی این تیم‌ها در لیگ بازی کردند.

 


شیرکوند تصریح کرد: فدراسیون والیبال و سازمان لیگ، متولی ما هستند و ما از آنها انتظار داریم شرایط ما را درک کنند و نتیجه بازی هفته نخست مقابل پارسه را به جای شکست فنی، یک بازی عقب افتاده در نظر بگیرند.

 


وی گفت: مردم ورامین از تیم ما توقع دارند و چشم انتظار بازی‌های تیم والیبال خود هستند. ما نیز باید جوابگوی آنها باشیم. انتظار داریم حالا که مشکلات تیم به طور کامل برطرف شده، فدراسیون در قبال ما پدرانه عمل کند.

دیدگاه‌ها