کد خبر : 1366929 | 01 آبان 1395 ساعت 18:26 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

تنها یک هدف داریم، حضور در بالای جدول

نیک‌نفس:می‌خواهیم دل آبادانی‌ها را شاد کنیم

هافبک صنعت نفت آبادان که در دیدار این تیم مقابل ماشین سازی به خوبی در میدان حاضر شد می گوید این تیم یک هدف دارد و آن هم حضور در بین تیم های بالای جدول است.

نیک‌نفس:می‌خواهیم دل آبادانی‌ها را شاد کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدزبیر نیک‌نفس در رابطه با رویارویی نفتی های آبادان با تیم ماشین سازی تبریز گفت: ما در دیدارهای فصل گذشته از سری مسابقات لیگ دسته اول مقابل ماشین‌سازی حضور پیدا کرده بودیم و در آن مسابقات آنها خیلی قدرتمند ظاهر شدند. در این بازی هم آنها خیلی دست و پا بسته ظاهر نشدند. ما به تیم ماشین‌سازی به عنوان رقیب لیگ‌برتری نگاه کردیم نه لیگ یکی و سعی کردیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم اگرچه اولویت همه تیم‌ها کسب 3امتیاز بازی  و گلزنی است اما صنعت زیبا بازی کردن را هم در دستورکارش قرار می‌دهد.

 


او درباره بازی کردن مقابل آندو تیموریان گفت: قبل از بازی نمی‌توان گفت مقابل چه بازیکنی قرار خواهی گرفت. در دیدار مقابل ماشین‌سازی مقابل آندرانیک تیموریان قرار گرفتم و بازی درگیرانه‌ای داشتم و سعی کردم تمام توانم را برای کنترل او به کار ببرم. او کاپیتان تیم‌ملی و بازیکن بزرگ فوتبال ایران است و مطمئنا احترامش واجب است اما هیچگاه به این فکر نمی کنم که مقابل چه کسی قرار می گیرم بلکه تلاشم را می کنم تا موفق ظاهر شوم.


نیک‌نفس در ادامه گفت: برای هر یک از بازیکنان نفت شاد کردن دل هواداران و کسب نتیجه در اولویت است، برای همین تک‌تک بچه‌ها تلاش می‌کند تا به این مهم دست پیدا کنند. من هم با نظر سرمربی در چند بازی حضور نداشتم که به این نظر احترام می گذارم و از طرفی تلاشم را بیشتر کردم تا بازهم بتوانم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم که خداراشکر همین اتفاق افتاد.

 


هافبک نفتی‌ها درباره درخشش خود در بازی های اخیر صنعت گفت: بار دیگر هم می‌گویم، خوب بازی می‌کنم چون مجموعه نفت تنها یک هدف را دنبال می‌کند آن هم قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدولی است. برای این هدف هم نه تنها من بلکه تمامی بازیکنان تلاش می‌کنند. برتر بودن، خوب بازی کردن مبتنی بریک موضوع است هدف نهایی صنعت نفت برای شاد کردن دل مردم آبادان است.

 


صنعت نفت در هفته آینده مقابل پرسپولیس بازی دارد و او درباره این بازی می‌گوید: ما مقابل تیم‌های سپاهان، استقلال و تراکتورسازی عملکرد خوبی داشتیم و مطمئن باشید مقابل پرسپولیس هم تمام انرژی‌مان را برای کسب نتیجه به کار می‌بریم تا 3 امتیاز این دیدار را  کسب کنیم.

دیدگاه‌ها