کد خبر : 1366957 | 01 آبان 1395 ساعت 20:12 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

حتی یک تشکر هم از ما نکردند؛

علی‌عسگر: شخصا دیگر به تمرینات نمی روم

حمید علی عسگر بازیکن تیم سیاه‌جامگان از مشکلات مالی این تیم گله مند است و می گوید که حتی طلب سال گذشته را هم نگرفته است.

علی‌عسگر: شخصا دیگر به تمرینات نمی روم

حمید علی عسگر بازیکن تیم سیاه‌جامگان که در بازی مقابل تیم سپاهان که با برتری تیم اصفهانی به پایان رسید به دلیل مصدومیت در میدان حاضر نبود، در مورد این دیدار و مشکلات مالی این باشگاه با خبرنگار "ورزش‌سه" گفتگو کرد.

 


شرایط روحی روانی عامل باخت مقابل سپاهان بود
 بازی بدی انجام ندادیم ولی نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم. از لحاظ روحی و روانی شرایط به هم ریخته ای داریم و همین باعث شد تا نتوانیم امتیاز بگیریم.

 


با این وضعیت دیگر به تمرین نمی روم
پس از بازی هنوز هیچ صحبتی نشده است. با این وضعیت مشخص است که مدیران باشگاه دوباره به فکر خریدن زمان هستند ولی با این وضعیت دیگر نمی توان ادامه داد. شخصا دیگر در تمرینات شرکت نمی کنم؛ ما برادری خودمان را ثابت کردیم؛ پارسال هیچ پولی نگرفتم و امسال هم کلا 50 میلیون پول گرفته ام.

 


نباید تیم ها به راحتی وارد لیگ شوند
من برای فوتبال ایران متاسفم که اجازه می دهند چنین تیم هایی به لیگ وارد شوند. 2 سال است که طلب های خود را نگرفتیم و نمی دانم چه کسی باید رسیدگی کند. در فدراسیون والیبال شاهد این موضوع بودیم که اگر تیمی توانایی دادن بدهی های خود را نداشته باشد نمی تواند در لیگ حاضر باشد. در فوتبال هم باید همین طور باشد و نباید تیم ها به همین راحتی وارد لیگ شوند.

 


حتی یک تشکر خشک و خالی هم از ما نشده
خودم فعلا وضعیت خوبی دارم و تمریناتم را به صورت شخصی دنبال می کنم تا پایان نیم فصل تیم بعدی خودم را انتخاب کنم. بالاخره این اتفاق باید بیفتد و به مشکلات باشگاه رسیدگی شود و فقط با حرف نمی شود بازیکن را به زمین فرستاد و باشگاه داری کرد. شغل ما این است ولی متاسفانه غیر از اینکه پولی داده نمی شود، یک تشکر خشک و خالی هم از ما نمی شود.

 


یک سری از بازیکنان 5 بار هتل عوض کردند
پارسال به آقای کاظمی قول داده بودم که به این تیم بیایم و فقط به فکر فوتبال بازی کردن بودم ولی توقع داشتیم که حداقل پول پارسال را بدهند. یک سری از بچه های تیم در هتل زندگی می کنند و به خاطر مشکلات مالی باشگاه و اینکه باشگاه پول هتل را نداده مجبور شدند 5 بار هتل عوض کنند؛ این یک موضوع شخصیتی است. من خودم آدم بی شخصیتی نیستم و اجازه نمی دهم کسی با من چنین برخوردی داشته باشد.

دیدگاه‌ها