کد خبر : 1366961 | 01 آبان 1395 ساعت 20:20 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیمه رازی قهرمان لیگ کشتی آزاد شد

تیم بیمه رازی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ کشتی آزاد را به خود اختصاص داد.

بیمه رازی قهرمان لیگ کشتی آزاد شد

به گزارش "ورزش سه" از فارس، مرحله دوم رقابت‌های لیگ کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور از روز گذشته با حضور 4 تیم در کشتی آزاد و 5 تیم در کشتی فرنگی در خانه کشتی شماره 2 آغاز شده است و امشب با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

 

در رقابت‌های کشتی آزاد که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شد تیم بیمه رازی با کسب 3پیروزی متوالی مقابل حریفان عنوان قهرمانی این فصل از مسابقات را به خود اختصاص داد. این تیم در مرحله اول هم قهرمان شده بود.

 

آخرین مسابقه لیگ کشتی آزاد که بین تیم‌های بیمه رازی و ستارگان ساری برگزار شد، بیمه رازی با نتیجه 5 بر 3 به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرده باشد. ستارگان ساری نیز با 2 پیروزی و یک شکست به عنوان دوم قهرمانی این مسابقات دست یافت.

 

تیم‌های اول و دوم این مسابقات جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان در ماه سال جاری به میزبانی مجارستان برگزار می‌شود را کسب خواهند کرد تا به این ترتیب بیمه رازی و ستارگان ساری نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها باشند.

 

از حوادث مهم این دیدار می‌توان به شکست عباس دباغی مقابل مهران شیخی در وزن 61 کیلوگرم و جمال میرزایی مقابل الیاس بختیاری در وزن 97 کیلوگرم اشاره کرد.

 

مصطفی حسین‌خانی، کشتی‌گیر بیمه رازی نیز به دلیل مصدومیت نتوانست روی تشک حاضر شود.

 

در حاشیه این مسابقات از حشمت‌الله کهن‌دل از مربیان و پیشکوستان کشتی تقدیر شد.

دیدگاه‌ها