کد خبر : 1366972 | 01 آبان 1395 ساعت 20:50 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین لیورپول در برابر وست بروم

لیورپول موفق شد در دیداری که لحظات آخر آن بسیار دشوار سپری شد، خود را یک قدم دیگر به صدر جدول نزدیک تر کند.

پیروزی شیرین لیورپول در برابر وست بروم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی به مصاف وست بروم رفت که با توقف مدعیان دیگر، فرصت خوبی برای رسیدن به صدر جدول داشت. بازی با برتری مرسی سایدی ها آغاز شد و آنها در همان دقایق ابتدایی حملات زیادی را بر روی دروازه حریف ترتیب دادند که بی نتیجه ماند.

 

 

1151959

 

 

اما انتظار لیورپول برای برتری خیلی به درازا نکشید و این تیم موفق شد در دقیقه 20 به گل برسد. نفوذ زیبای فیرمینیو از سمت چپ و ارسال بی نقص او با ضربه سر دقیق سیدو مانه همراه بود تا دروازه وست بروم برای اولین بار باز شود.

 

بعد از گل، لیورپول فشار خود را ادامه داد و موفق شد در دقیقه 34، برای دومین بار به گل برسد. دفع توپ عجیب سنگربان وست بروم، موقعیت خوبی را در اختیار فیرمینیو قرار داد و او نیز با یک پاس خوب، کوتینیو را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد. این ستاره خوش تکنیک برزیلی نیز با جا گذاشتن دو مدافع و ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، گل دوم لیورپول را به ثمر رساند تا این تیم با برتری 2 گله نیمه اول را به پایان برساند.

 

 

1151961

 

1151962

 

 

 

در نیمه دوم، باز هم لیورپول روند هجومی خود را ادامه داد و فیرمینیو می توانست در دقیقه 49 گل سوم را به ثمر برساند که دفاع وست بروم با پوشش مناسب، مانع آن شد. در دقیقه 57، باز هم فیرمینیو روی پاس کوتینیو در موقعیت تک به تک قرار گرفت که دفع توپ مدافعان وست بروم دروازه تیمش را نجات داد. یک دقیقه بعد و روی ارسال کوتینیو، دژان لوورن در آستانه گلزنی قرار داشت که ضربه سر او نیز ره به جایی نبرد.

 

 

1151963

 

 

در دقیقه 65، باز هم کوتینیو در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت اما در حالیکه خودش موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، ترجیح داد امره جان را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کند که ضربه این بازیکن نیز در آخرین ثانیه با تکل مناسب مدافع وست بروم دور شد. در دقیقه 70، وست بروم می توانست روی یک ضربه کرنر  به گل برسد که ضربه آدام چادلی از درون شش قدم به گل تبدیل نشد.

 

وست بروم به حملات خود ادامه داد و می توانست در دقیقه 80 توسط مک آئولی به گل برسد که عکس العمل کاریوس مانع آن شد. اما یک دقیقه بعد فشار حملات وست بروم جواب داد و  خود مک آلوئلی در موقعیتی  بسیار خوب و با ضربه ای دقیق از درون شش قدم، دروازه مرسی سایدی ها را باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد. لحظاتی بعد، فیرمینیو باز هم درون محوطه جریمه صاحب یک موقعیت تک به تک شد که نتوانست از آن استفاده کند. در اوقات تلف شده، ضربه وینالدوم با حداقل اختلاف ممکن به بیرون رفت.

 

در ادامه، وست بروم تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی انجام داد که به نتیجه نرسید و در نهایت لیورپول با همان برتری 1-2 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها