کد خبر : 1366977 | 01 آبان 1395 ساعت 21:25 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

یاران آزمون و عزت‌اللهی پنجم شدند؛

پاس گل تماشایی محمدی و صعود 4پله‌ای ترک

ترک گروژنی موفق شد 3 بر یک روبین کازان را شکست دهد که گل اول این تیم روی ارسال تماشایی محمدی به ثمر رسید.

پاس گل تماشایی محمدی و صعود 4پله‌ای ترک

به گزارش "ورزش سه"، هفته یازدهم لیگ روسیه امروز پیگیری شد که در یکی از آنها تیم ترک گروژنی در حضور ثابت میلاد محمدی مدافع چپ ملی پوش ایرانی خود از ساعت 20 در ورزشگاه آخمات آره‌نا میزبان روبین کازان بود.


ترک گروژنی رده هشتمی که به دنبال بازگشت به جمع تیم‌های بالای جدول بود از همان دقایق ابتدایی بازی را در دست داشت که دقیقه 18 مدافعان این تیم محمدی را در سمت چپ زمین صاحب توپ کردند و این مدافع ملی پوش ایرانی پس از حرکت تکنیکی و جای گذاشتن مدافع مقابلش، با سانتر دقیق توپ را به محوطه جریمه فرستاد تا بکیم بالاج گل اول این تیم را با شیرجه خود و ضربه‌ی سر به ثمر رساند؛ البته در دقیقه 34 جوناثان کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک تمام شود.


در دقیقه 60 میو چاکتاش هافبک روبین کازان از بازی اخراج شد و کارلوس زامبرانو مدافع این تیم هم در دقایق 70 و 71 نیز اخطار گرفت تا او هم با کارت قرمز داور جریمه شود و تیم‌شان را 9 نفره کند.


ترک گروژنی هم از 9 نفره شدن حریف استفاده کرد و در دقیقه 71 با پنالتی‌ای که به دست آورده بود با ضربه‌ی گئورگی پیش افتاد و در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز یک بار دیگر دروازه روبین کازان را توسط اودیسه روشی باز کرد تا با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد.


یاران محمدی با این پیروزی 18 امتیازی شدند و بالاتر از روستوف به رده چهارم جدول لیگ روسیه صعود کردند و روبین کازان هم با 12 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.


محمدی در این دیدار 90 دقیقه برای ترک گروژنی بازی کرد و در دقیقه 78 هم اخطار گرفت.

دیدگاه‌ها