کد خبر : 1366991 | 01 آبان 1395 ساعت 23:37 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت فرانک دی بوئر از مائورو ایکاردی

فرانک دی بوئر، سرمربی اینتر، مائورو ایکاردی، کاپیتان تیمش، را به دلیل واکنش مناسب در مقابل اتفاقات اخیر، تحسین کرد.

حمایت فرانک دی بوئر از مائورو ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، کتاب زندگی نامه اخیر ایکاردی که در آن به گروهی از هواداران اینتر انتقاد کرده بود، واکنش های زیادی به همراه داشت و حتی خاویر زانتی تهدید کرد که بازوبند کاپیتانی از این مهاجم آرژانتینی گرفته خواهد شد.

 

دی بوئر در آستانه دیدار تیمش مقابل آتالانتا گفت:" ایکاردی مقابل ساوتهمپتون خیلی خوب بازی کرد و خیلی خوب با توپ کار کرد. او همیشه می خواهد گل بزند اما به نظر من، او یک سیگنال به تیم داد.

 

این کار آسان نبود اما از آنچه او انجام داد، خوشحال هستم. دیدار فردا دشوار است و می خواهم ببینم که تیمم چطور کار می کند. ما فلسفه خودمان را داریم و به نظر من، ما در نیمه دوم دیدار مقابل ساوتهمپتون بهتر کار کردیم."

 

1151983

 

 

دی بوئر همچنین در مورد شایعاتی که در مورد اخراجش شنیده می شود، گفت:" من تنها روی کارم تمرکز دارم. این تنها کار درستی است که اکنون می توانم انجام بدهم. من به همه بازیکنانم باور دارم.

 

تیم من از مردهای زیادی ساخته شده و طبیعی است که وقتی بازی نمی کنند، ناراحت باشند. من خیلی صادق هستم. تنها 11 نفر می توانند از ابتدا بازی کنند بنابراین من باید انتخاب های خودم را داشته باشم. این آسان نیست اما کار من همین است."

دیدگاه‌ها