کد خبر : 1366994 | 01 آبان 1395 ساعت 23:14 | 63K بازدید | 5 دیدگاه

صعود به رتبه دوم سری A

میلان 1-0 یوونتوس؛ رنسانس روسونری

میلان با پیروزی 1-0 مقابل یوونتوس، بعد از مدت ها به رتبه دوم جدول رقابت های سری A صعود کرد.

میلان 1-0 یوونتوس؛ رنسانس روسونری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان وینچنزو مونتلا در ادامه روند نتایج خوب خود در هفته های اخیر، امشب توانستند یوونتوس صدرنشین را با یک گل شکست بدهند و با 19 امتیاز، در رتبه دوم جدول قرار بگیرند. 

 

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقیقه 2 بازی صاحب یک موقعیت خوب شدند اما دوناروما مانع از گلزنی دیبالا شد.

 

برتری بیانکونری تا دقیقه 10 ادامه داشت و این تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر ایجاد کرد اما نتوانست از آن استفاده کند.

 

بعد از سپری شدن این دقایق بازی متعادل تر شد و میلانی ها هم چند بار در محوطه جریمه حریف حضور پیدا کردند اما نتوانستند موقعیت ویژه ای ایجاد کنند.

 

 

1151988

 

در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و هر حمله یکی از دو تیم، با حمله تیم مقابل پاسخ داده می شد؛ هرچند موقعیت ویژه ای روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 65، مانوئل لوکاتلی قفل دروازه یوونتوس را شکست.

 

این ستاره جوان که روی پاس سوسو صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت دقیق، توپ را به سقف دروازه بوفون کوبید و میلان را پیش انداخت.

 

 

1151991

 

 

بعد از این گل میلانی ها برای دقایقی برتری شان را حفظ کردند اما پس از آن یوونتوسی ها کاملا بر بازی مسلط شدند و برای زدن گل تساوی، حملات زیادی روی دروازه میلان ترتیب دادند. اما تلاش بازیکنان این تیم فایده ای نداشت و بازی با برتری 1-0 میلان به پایان رسید. با این نتیجه، اختلاف دو تیم در جدول به دو امتیاز کاهش پیدا کرد.

دیدگاه‌ها