کد خبر : 1367002 | 02 آبان 1395 ساعت 08:42 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتها فصل در بین 6 تیم بالا جدول هستیم

مهاجری: پیشنهاد تمدید قرارداد سال آینده را دارم!

تیم فوتبال پدیده برخلاف شروع خوبش در لیگ برتر، این روزها حال و روز خوبی ندارد و با 8 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

مهاجری: پیشنهاد تمدید قرارداد سال آینده را دارم!

"ورزش سه" گفتگوی کوتاهی با رضا مهاجری سرمربی پدیده انجام داده تا در مورد وضعیت این روزهای تیم باخبر شویم.



-آقای مهاجری بعد از یک برد خوب در هفته اول رقابت‌ها مقابل سپاهان، بنظر می رسد روند نتیجه گیری پدیده اصلا رضایت بخش نیست
تیم ما خوب تمرین می‌کند، درست است که نتایج مطابق میل ما نبوده ولی چندتا نکته دخیل است. اولا ما با قرعه مناسبی در لیگ مواجه نشدیم، دوما شما اگر به جدول نگاه بیاندازید، واقعا تیم‌ها خیلی نزدیک به هم هستند. سایپا، گسترش فولاد و صبا هم تنها یک برد دارند.حتی تیم سوم و چهارم جدول هم حاشیه امنیت ندارد. امسال واقعا لیگ سختی داریم.


-تیم‌هایی که تحت هدایت شما بودند، همیشه ساختار دفاعی منسجمی داشتند ولی آمار گل‌های خورده امسال پدیده ، تیم شما را به یکی از ضعیف‌ترین خط دفاع‌های لیگ تبدیل کرده است
ما متاسفانه در دو بازی 6 گل خوردیم که اصلا زیبنده تیم نیست. البته وقتی کفشگری و چند بازیکن دیگر را در اختیار ندارید، واقعا کارمان سخت می شود. خداروشکر که در مقابل پیکان که خط حمله خوبی دارد، نشان دادیم که شرایط خوبی در پیش است. یادتان نرود که ما نسبت به سال قبل بازیکن خوبی مثل پراهیچ یا آل نعمه را در اختیار نداریم. سعی کردیم جای این بازیکنان را با جوانانی مثل عبدالله حسینی پر کنیم.


-مدیریت باشگاه پدیده ابتدای فصل با توجه به بازیکنانی که جذب کردند و تیمی که بسته شده است از شما انتظار سهمیه آسیا را دارند، درست است؟
من تیم را بستم و نه مدیریت باشگاه. البته به دنبال این هستیم که انشالله انتها فصل در بین 6 تیم بالا جدول باشیم که با توجه به توانی که می‌بینم واقعا دور از دسترس نیست.


-قبل از بازی با پیکان خبرهایی هم از درگیری در تمرین تیم بین کمندانی و خرسندنیا به گوش رسید، اختلافی بین بازیکنان بومی و غیربومی شکل گرفته است؟
نه به هیچ عنوان. کمندانی یکی از بازیکنان با اخلاق است. شایعات را کاملا رد می‌کنم.


-تغییراتی هم در مدیریت باشگاه بوجود آمد، اضافه شدن آقای برگی زر چه تاثیری در روند کاری شما دارد؟
من تمرکزم بیشتر بر روی مسائل فنی است ولی خب 3، 4 باری با ایشان حرف زدیم. بنظرم آقای برگی زر می‌تواند به این تیم کمک کند، حالا چه من باشم و چه من نباشم، اصلا موضوع یکی، دو سال نیست. هم مربی بودن و هم بازیکن، یعنی یک مدیر از جنس فوتبال


-صحبتی از اولتیماتوم نشده است؟ چون به هرحال بعد از هفته بعدی به تعطیلات یک ماهه می‌رویم و احتمالا بهترین زمان برای تغییرات کادرفنی تیم‌های لیگ برتری است
اصلا بحث اولتیماتوم نبوده است تا روزی که باشم با قدرت کار می‌کنم. آقای برگی زر در آخرین جلسه به من پیشنهاد تمدید قرارداد سال آینده را دادند. به شنیده‌ها زیاد توجه نکنید.


-احیانا شما هم مثل تیم دیگر شهرتان مشکل مالی ندارید؟
مشکلات مالی که وجود دارد و نمی‌توانم کتمان کنم ولی خب آقای برگی زر و شوشتری به تیم آمدند تا بتوانند مسائل مالی را مدیریت کنند.
 
مصاحبه: علیرضا گرانپایه

دیدگاه‌ها