کد خبر : 1367023 | 02 آبان 1395 ساعت 10:14 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای حضور در مسابقات هندوستان؛

فروش مدال‌های رنگارنگ برای کسب درآمد (عکس)

محمد رشنو نژاد قهرمان اندیمشکی جودوی جوانان آسیا 2016 هندوستان از به فروش گذاشتن مدال های رنگارنگ خود درمیدان های مختلف ورزشی خبرداد.

به گزارش "ورزش سه" ، محمد رشنو نژاد قهرمان جودو جوانان آسیا حالا می خواهد به هندوستان برود تا در این مسابقات شرکت کند اما پول لازم را ندارد و می خواهد مدال های خود را به فروش بگذارد. او در گفت و گو با "قدس آنلاین" می گوید:« برای اینکه بتوانم در اردوها و مسابقات بعدی شرکت کنم مدال های رنگارنگ که هر کدام برایم ارزشمند هستند را به فروش گذاشته ام. اکنون که 12 سال شروع به ورزش کردم موفق به کسب مدال های آسیایی، جهانی و بین المللی شده ام و فقط یک بار از بنده تجلیل شده است.»

 

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا2014هنگ کنگ بااشاره به کارنامه درخشان خود به عنوان تنها جودوکار خوزستانی دارنده مدال های مختلف اضافه کرد: « این مدال ها به ترتیب مدال نقره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا2010تایلند،مدال برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2013چین، عدم رویارویی با حریف اسرائیلی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان2013آمریکا،مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2014هنگ کنگ، مقام هفتم مسابقات قهرمانی جوانان جهان2015امارات، مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا2015تایلند، مدال طلا مسابقات قهرمانی جوانان آسیا2016هندوستان و مدال های رنگارنگ دیگری در سطح قهرمانی استانی و کشور دارم.»

 

1152005

 

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا2013چین بااشاره به اینکه کلاکسیون مدالهای جودو را دارد اما جایی مشغول کار نبوده افزود: « تا کنون هیچ قول کمکی از سوی مسوولان به من نشده و بعد از مسابقات اخیر که در هندوستان قهرمان شدم هیئت جودو خوزستان یک سکه طلا به من دادند، از طرف اداره کل ورزش وجوانان استان هم2 میلیون درصورتی که در حد قهرمانی کشور هم نبود.»

 

رشنو نژاد در پاسخ به این سوال که آیا باتوجه به بی محبتی از طرف مسئولان ورزشی و غیر ورزشی قصد ادامه ورزش جودو را دارید یاخیر؟ اظهارکرد: « نه به جهت اینکه انگیزه ای ندارم و پولی ندارم که بخواهم خرج کنم.حتی لباس جودو هم ندارم. در مسابقات آسیایی هندوستان 2016 هم از لباس هایی در خود سالن بود، استفاده کردم. تا وقتی که مسوولان رفتارشان این است دیگر مسابقه نخواهم داد زیرا بعداز مسابقات آسیایی با آسیب دیدگی هم که داشتم هیچ مسوولی به من کمک نکرد برای درمان و من از دوستانم هزینه درمانم را قرض گرفتم.»

دیدگاه‌ها