کد خبر : 1367048 | 02 آبان 1395 ساعت 11:40 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

هفته دهم لیگ اردیویسه هلند

جهانبخش و گوچی مقابل تیم‌های ته جدولی

رقابت های هفته دهم لیگ هلند امروز پیگیری می شود و در مهم ترین بازی ها یاران جهانبخش و قوچان نژاد مقابل رقبای انتهای جدولی خود به میدان می روند.

به گزارش "ورزش سه"، آلکمار بعد از شکست تلخ خانگی مقابل حریفی از رژیم اشغالگر امروز مهمان تیم انتهای جدولی گرونینگن خواهد بود. علیرضا جهانبخش بعد از غیبت برابر مکابی تل آویو و به رسمیت نشناختن این تیم به عنوان نماینده رژیم اشغالگر امروز بار دیگر به ترکیب اصلی AZ باز می گردد تا حضورش نقطه قوتی باشد برای سرمربی این تیم.


جهانبخش در این فصل یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش در ساختار تهاجمی قلمداد می شود و ون دن بروم سرمربی آلکمار دیروز مدعی شد با حضور علیرضا بار دیگر شاگردانش را با همان سیستم تهاجمی 3-3-4 به مصاف گرونینگن خواهد فرستاد. آلکمار که به رده ششم سقوط کرده در صورت رسیدن به سه امتیاز بازی امروز می تواند دو پله در جدول صعود داشته و تا رده چهارم بالا بیاید.

 

1152035


در دیگر بازی حساس امشب تیم شگفتی ساز هیرنوین با درخشش رضا قوچان نژاد میزبان تیم رده شانزدهمی هیراکلس خواهد بود. آبی پوشان هیرنوین در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و با درخشش مثلث طلایی خط حمله خود از جمله گوچی توانستند رقیبی جدی برای سه غول فوتبال هلند قلمداد شوند. شاگردان استریپل در صورتی که بتوانند از بازی امشب با دست پر خارج شوند بار دیگر جایگاه سوم جدول را از آیندهوون پس خواهند گرفت از همین رو گوچی و هم تیمی هایش امیدوارانه گام به میدان می گذارند تا برنده از زمین خارج شوند.

 

1152036


جدال تیم های آلکمار با گرونینگن از ساعت 16:00 و جدال تیم های هیرنوین با هیراکلس از ساعت 18:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد تا پرونده هفته دهم اردیویسه بسته شود.

دیدگاه‌ها