کد خبر : 1367074 | 02 آبان 1395 ساعت 13:24 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

تراویسا: تماشاگران ارومیه فوق العاده هستند

ستاره ایتالیایی شهرداری ارومیه که هفته اول را از دست داد می گوید: تماشاگران ارومیه فوق العاده هستند و در هفته اول سنگ تمام گذاشتند.

تراویسا: تماشاگران ارومیه فوق العاده هستند

به گزارش "ورزش سه"، دراگان تراویسا، پاسور ایتالیایی تیم والیبال شهرداری ارومیه هفته اول را به دلیل صادر نشدن ITC از دست داد و از روی سکوها بازی مقابل پیکان را تماشا کرد. او درباره این دیدار گفت:« به هیچ وجه از دیدن بازی از جایگاه تماشاگران راضی نیستم چون می‌خواستم بازی کنم. ارومیه در بازی اول جدال بسیار خوبی را مقابل پیکان برگزار کرد، اما معتقدم هر دو تیم می‌توانستند بهتر بازی کنند. به هر حال بازی اول فصل بود و بعد از گذشت ۲ یا ۳ ماه، تیم‌ها با هماهنگی بیشتر، عملکرد بهتری خواهند داشت. آنها انرژی خوبی در بازی داشتند. ضمن اینکه تماشاگران تیم ما فوق‌العاده بودند و من از تمام آنها تشکر می‌کنم.»

 

تراویسا در ادامه افزود: « متاسفانه روز خوبی را پشت سرنگذاشتیم چون باختیم، اما از این بازی می‌توانیم نکات مهمی را بیاموزیم. تمام بازیکنان ما انگیزه کافی هم داشتند و تمام آنها می خواستند که پیروز باشند. معتقدم که بازسازی روحی هر تیم نیاز به زمان دارد و در صورتی که بازیکنان با تجربه باشند، می‌توانند خیلی زود بعد از یک شکست به جریان عادی برگردند.»

دیدگاه‌ها