کد خبر : 1367085 | 02 آبان 1395 ساعت 14:08 | 51K بازدید | 1 دیدگاه

عراق یا عربستان؟ اولین صعود کننده به جام جهانی

از ساعت 16:15 به وقت محلی تیم های جوانان عراق و عربستان در استادیوم ورزشی خیلفه با هم رویارو خواهند شد. این اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های جوانان آسیا است.

عراق یا عربستان؟ اولین صعود کننده به جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش در شهر گوای هند تیم نوجوانان عراق قهرمان شد اما تیم عربستان در همان دور نخست بازی ها کنار رفت و حال تیم جوانان عربستان می خواهد با صعود به جام جهانی جبران مافات کند. برنده این دیدار علاوه بر صعود به جام جهانی در مرحله نیمه نهایی حاضر خواهد شد.


بر اساس جدول برنده این دیدار با برنده دیدار ایران – ازبکستان در مرحله نیمه نهایی رویارو خواهد شد.


دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی امروز بین تیم های بحرین و ویتنام خواهد بود که ساعت آغاز این بازی 19:15 به وقت محلی است که این بازی در استادیوم ملی بحرین برگزار می شود.


جالب اینکه بحرین در مرحله گروهی بازی های بعد از کره جنوبی و عربستان سوم شده بود اما به دلیل لحاظ شدن نتیجه رو در رو در شرایط مساوی به عنوان تیم نخست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.


فردا هم دو دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی بازی ها برگزار  می شود. ژاپن با تاجیکستان از ساعت 16:15 در استادیوم ملی بحرین و تیم های ازبکستان و ایران هم از ساعت 19:15 بازی خود را در استادیوم ورزشی خلیفه آغاز می کنند.

دیدگاه‌ها