کد خبر : 1367100 | 02 آبان 1395 ساعت 16:36 | 56.8K بازدید | 1 دیدگاه

خونه به خونه فاتح دیدار بزرگ هفته

گزارش کامل هفته یازدهم لیگ یک

خونه به خونه با برتری میلی متری در دیدار تماشایی خود در قائمشهر سرانجام به صدرنشینی لیگ دسته اول رسید.

گزارش کامل هفته یازدهم لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های هفته یازدهم با بازی های پرگل و جذاب دنبال شده که برد خونه به خونه و پیروزی گل گهر با اختلاف 4 گل از مهمترین نتایج این هفته است.


برای اطلاع از نتایج و جزییات بازی های این هفته همراه ورزش سه باشید:

 

پیروزی در دربی مازندران و صدرنشینی خونه به خونه


* نساجی یک ـ خونه به خونه 2

 

* گل زیبای جلال رافخایی با پای چپ نقطه عطف دیدار تماشایی نساجی و خونه به خونه به میزبانی قائمشهری های خونگرم بود. این مسابقه جذاب و پربرخورد با بازی رو به جلوی هر دو تیم پیش می رفت ابتدا با گل عباس زاده (49) به سود نساجی شد اما محمد غلامی در دقیقه 55 با یک ضربه سر تماشایی بازی را تساوی کشاند. اما این پایان کار نبود و در شرایطی که دو تیم با بازی رو به جلو تماشاگران را به وجود آورده بودند، بعد از از دست رفتن موقعیت ها و البته به لرزه درآمدن تیر دروازه هر دو تیم، این خونه به خونه بود و کیفیت رافخایی به گل دوم رسید تا برنده حساس ترین بازی هفته باشد. مسابقه ای در حد و اندازه های لیگ برتر که 3 امتیاز آن بالاخره خونه به خونه را به صدر جدول لیگ رساند. بابلی ها البته برای کسب سه امتیاز زیرفشار 12هزار طرفدار نساجی خوش اقبال هم بودند که میزبان در دقایق پایانی از موقعیت مسلم خود استفاده نکرد و خونه به خونه را که در این دیدار هم 2هزار تماشاچی با خود به قائمشهر برده بود به صدر جدول فرستاد.

 

1152116

 

شرح گل ها:

 

1-0(نساجی مازندران): پاس غلامعلی تبار به عباس زاده رسید تا ابن بازیکن با یک ضربه دقیق نهمین گل  در این فصل خود را به ثمر برساند، عباس زاده پس از این گل پشتک های معروف خود را زد.

 

1-1(خونه به خونه بابل): سانتر امیرحسین فشنگچی از سمت چپ با ضربه سر غلامی درون محوطه جریمه همراه شد تا دروازه نساجی باز شود، غلامی بعد از گل پیراهنش را در آورد و در آغوش دروازه بان دوم تیمش قرار گرفت.

 

2-1(خونه به خونه بابل): سید جلال رافخایی در دقیقه پایانی موفق شد در یک حرکت تند و تیز و یک ضربه محکم با پای چپ دروازه نساجی را باز کند تا خونه به خونه به صدر جدول صعود کند.

 

1152195

 

صعود به سکوی سوم بعد از دو شکست


گل گهر 4- استقلال اهواز صفر


گل گهر سیرجان در پرگل ترین بازی هفته  یازدهم لیگ برتر انتقام دو شکست متوالی را از شاگرادن ابراهیم تهامی گرفت و دوباره سر و سامانی به وضعیت خود در جدول رده بندی داد.گل گهر سیرجان بعد از دو شکست متوالی در لیگ برتر در حضور 2 هزار هوادار این شهر موفق شد استقلال اهواز نگون بخت را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد و موقتا به رده سوم جدول رده بندی صعود کند.


برای گل گهر اکبر صغیری(45)، مهرداد آوخ(55)، حمید گلزاری (77) و ابوالفضل شهسواری(84) گلزنی کردند تا این تیم یک بار دیگر چهره یک تیم مدعی را به خود بگیرد. بگوویچ در ادامه روند خوب خود در لیگ یک ایران این بار هم موفق شده از گل گهر سیرجان یک تیم مدعی بسازد. این تیم حالا بهترین آمار خط حمله را در بین تیمهای دسته اول نیز دارد. این در حالی است که استقلال اهواز در بدترین روزهای تاریخ خود هفتمین باخت را هم اضافه کرد.

 

1152110

 

*توقف سپیدرود به نفع گل گهر و خونه به خونه


راه آهن صفر - سپیدرود صفر


 سپیدرود رشت در دیدار خارج از خانه برابر راه آهن تهران در ورزشگاه درخشان صباشهر متوقف شد تا دومین تساوی پی در پی این تیم شاگردان نظرمحمدی را از صدر جدول دور کند. دیدار این دو تیم در نیمه اول با کمترین افت و خیز پیگیری شد و تنها موقعیت خطرناک بازی را راه آهنی در اوایل نیمه اول ایجاد کردند اما داور مسابقه این موقعیت را که منجر به گل شد را آفساید اعلام کرد.


قرمزپوشان رشتی نیمه دوم را با شرایطی متفاوت آغاز کردند و دقیقه 48 بهترین موقعیت خود را با بی دقتی از داخل محوطه شش قدم از دست دادند. شاگردان پاشازاده در نیمه دوم نیز موقعیت های کم تعدادی ایجاد کردند اما تلاش های دو تیم در پایان نتیجه نداد تا این بازی تساوی به پایان برسد. سپیدرود رشت با این تساوی مجموع امتیازات خود را به 22 رساند و با تفاضل گل کمتر نسبت به خونه به خونه در رده دوم جدول قرار گرفت. راه آهنی ها با این تساوی 16 امتیازی شدند اما با توجه به مس کرمان یک رتبه در جدول سقوط کردند.


پیروزی ارزشمند مس کرمان


* مس کرمان 2 ـ فولادیزد صفر


* در یکی از بازی های مهم این هفته تیم فوتبال مس با نتیجه 2 بر صفر فولادیزد را شکست دهد. برای مس در این بازی احمد زنده رود (30) از روی نقطه پنالتی و محسن دلیر (45) موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.


برد مس در شرایطی رقم خورد که فولادی ها در سه بازی گذشته 5 امتیاز گرفته بود و با روحیه به کرمان آمده بود. البته یزدی ها خاطره خوبی از کرمان ندارند و در همین فصل با 5 گل به مس رفسنجان باخته بودند. مس که بازی را سریع و تهاجمی آغاز کرد خیلی زود توسط زنده روح به گل رسید و سپس با ضربه دلیر فاصله را دو برابر کرد و توانست این برتری را تا پایان حفظ کند تا روز خوب کرمانی ها کامل شود. مس با این پیروزی فعلا تا رده هفتم جدول بالا آمده تا بیشترین صعود را در بین تیم های دسته اول این فصل داشته باشد.

 

1152102


برد بزرگ مایلی کهن در تختی


*ملوان 1 - بادران صفر


تیم ملوان موفق شد با تک گل پوریا غلامی در آخرین دقایق بازی سه امتیاز شیرین به دست آورد.این بازی بسیار درگیرانه بود و پاس های بلند زیادی در بازی دیده می شد، این دیدار پرخطا با سوت های متوالی داورهمراه بود.


 ملوان بندر انزلی درحالی  در خانه به مصاف تیم بادران تهران رفت که برای گلزنی تا دقایق پایانی منتظر ماند و در دقیقه 88 توسط غلامی به گل رسید . در این دقیقه پاس عالی هافبک ملوان پشت مدافعین به غلامی رسید تا این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه تیم تهرانی را باز کند و ملوان 21 امتیازی شود و در جایگاه چهارم قرار بگیرد. این برد نشان داد ملوان با مایلی کهن قصد کم آوردن ندارد و عزم جدی برای لیگ برتری شدن دارد.


بادران با این باخت شانزده امتیازی در رده هشتم قرار گرفت و در صورتی که آلومینیوم اراک بتواند نفت را شکست بدهد، بادران نهم خواهد شد.

 

1152107

 

اکسین از صدر فاصله گرفت


* اکسین 1- مس رفسنجان 1

 

تیم اکسین در هفته یازدهم مسابقات لیگ آزادگان در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان تیم مس رفسنجان بود که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.


گل تیم اکسین البرز را مجید ترکاشوند در دقیقه 8 برای این تیم به ثمر رساند و در دقیقه 28 امیر خدامرادی موفق شد گل تساوی را برای مس رفسنجان به ثمر برساند تا بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان برسد.


نیمه دوم با حملات پرفشار تیم اکسین روی دروازه مس رفسنجان دنبال شد و بازیکنان این تیم خیمه سنگینی روی دروازه حریف خود زده بودند. تیم مس هم در نیمه دوم بیشتر در زمین خودی جمع شده بود و به دفاع مطلق روی آورده بود و سعی داشت تا از ضد حملات استفاده کند.


درنهایت این دیدار که 7 دقیقه هم وقت اضافه داشت، با همان نتیجه یک بر یک که در نیمه اول به دست آمد، خاتمه یافت تا شاگردان فیروز کریمی با این تساوی فاصله بیشتری با صدر جدول بگیرند.

 

1152109

 

استمرار روزهای سخت کاکوهای شیرازی


*فجرسپاسی  صفر - خیبر خرم اباد 1

 

فجر سپاسی با نتیجه یک بر صفر با گل دقایق پایانی حسن حسینی برابر خیبر خرم آباد شکست خورد. فجری ها که با گذشت یازده هفته از شروع لیگ دسته اول همچنان در حسرت کسب اولین پیروزی خود هستند، حتی در این دیدار خانگی نیز نتوانستند تیم پایین جدولی خیبر را پشت سر بگذارند.

 

زردپوشان شیرازی در این بازی نیز مانند دیدار هفته گذشته برابر بادران در دقایق پایانی تساوی را با شکست عوض کردند تا با این شکست با 4 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گیرند.

 

خیبر خرم آباد که با حضور حق دوست چهره متفاوتی به خود گرفته است، سومین برد فصل خود را در شیراز در حالی جشن گرفت که با این سه امتیاز مجموع امتیازات خود را به 12 رساند و در جدول رده بندی دو پله صعود داشت.

 

برد پارس جنوبی با دروازه بان رئال مادرید!


*ایرانجوان 1 - پارس جنوبی 2

 

پارس جنوبی و ایران جوان بوشهر امروز در بوشهر به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم پارس جنوبی موفق شد پیروز شود.


گل های پارس جنوبی در این بازی را علی نظری و سجاد فیض الهی (پنالتی) به ثمر رساندند و تک گل بوشهری ها در این بازی محمد طارمی به ثمر رساند.


البته ایرانجوانی ها در این بازی یک پنالتی به دست آوردند که سعید قزلکچی آن را از دست داد. دروازه بان تیم پارس جنوبی با پیراهن رئال مادرید و شرت تیم ملی آلمان برای تیمش گلری کرد و در نوع خود بسیار جالب و عجیب بود.


پارس جنوبی که سه بازی قبل خود را باخته بود با این برد تا رتبه دهم صعود کرد و ایران جوان در رتبه چهاردهم قرار گرفت.

 

فرار یک امتیازی سهراب

 

*نفت مسجد سلیمان 1 آلومینیوم اراک 1


 

تیم نفت مسجدسلیمان در خانه میزبان تیم آلومینیوم اراک بود، در حالی که آلومینیوم اراک با گل حامد بصیری در دقیقه 42 تا ثانیه های پایانی از حریف پیش بود که ایمان رئیسی نسب در دقیقه 90+5 توانست گل تساوی را بزند و تعویض طلایی لقب بگیرد.


با این تساوی نفت مسجدسلیمان در رده دوازدهم قرار گرفت و آلومینیوم اراک نیز در رتبه هشتم قرار گرفت.


500 هوادارا مسجدسلیمانی از این بازی دیدن کردند که گل ثانیه های پایانی تیمشان آنها را شاد به خانه فرستاد.

دیدگاه‌ها