کد خبر : 1367119 | 02 آبان 1395 ساعت 15:57 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: موقعیت‌های گسترش روی اوت دستی بود

جدال تیم های صبا با گسترش فولاد در هفته نهم با حاشیه های فراوانی توام بود که هنوز ترکش این حاشیه ها ادامه دارد.

الهامی: موقعیت‌های گسترش روی اوت دستی بود

به گزارش "ورزش سه"، جدال دو تیم انتهای جدولی در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا امتیازات میان آنها تقسیم شود که این مصاف با دو اخراجی و حاشیه های فراوانی توام بود. حتی تصمیمات دیگر داوری هم سرو صدای زیادی به راه انداخت . به همین بهانه گفتگویی با ساکت الهامی مربی صبا انجام دادیم که می خوانید.


*فراز کمالوند مدعی شده شاگردانش 6 موقعیت گلزنی مقابل صبا از دست دادند؟
(باخنده) ما که ندیدیم چون تنها چیزی که از نمایش گسترش یادمان هست 6 پرتاب اوت بلند و موقعیت در داخل محوطه جریمه ما بود که هیچ کدام به خط دروازه هم نرسید!


*واقعا؟
به نظرم فراز تمام موقعیت های تیمش از هفته اول تا بازی با ما را جمع کرد و گفت که 6 موقعیت از دست داده است! چون ما که کنار خط بودیم اصلا چنین چیزی از گسترش ندیدیم.


*پس چرا کمالوند این ادعا را داشت که شاگردانش باید شما را می بردند؟
نمی دانم اما فکر می کنم به خاطر بازی حساسی است که با تراکتورسازی پیش رو دارد. کمالوند با این حرفی که زده فرافکنی کرده تا بگوید شاگردانش کاملا آماده و با روحیه گام به دربی خواهند گذاشت. در حالی که واقعیت گسترش این نیست و آنها از پس تیم 9 نفره صبا هم برنیامدند چه برسد به این که بخواهند از سد تیم 11 نفره بربیایند! به نظرم چون مدیران گسترش ندیدند که تیم شان چگونه نتوانسته از سد تیم 9 نفره حریف بر بیاید کمالوند را وادار کرده این گونه اظهار نظر کند.


*گویا شما از اشتباهات داوری هم لطمه خوردید؟
رضا کرمانشاهی داور بسیار خوبی است و ما هم با او دوست هستیم اما در این بازی به اذعان همه رسانه ها و کارشناسان واقعا در حق صبا کم لطفی صورت گرفت چون یک گل سالم ما را مردود اعلام کرد، یک پنالتی صددرصد روی سانتر فاطمی و برخورد با دستان بابک حاتمی را برای ما نگرفت ضمن این که در صحنه اخراج حمید دیوسالار روی کارت اولی که داد واقعا سختگیری کرد. به هر حال اشتباهات داوری هم جزئی از فوتبال است و حرفی نداریم چون ممکن است ما هم در یک بازی از این اشتباهات سود برده باشیم اما خوب است دوستان از فرافکنی دست بردارند و این گونه تیم حریف را زیر سئوال نبرند.


*منظور شما صحبت های سرمربی گسترش فولاد است؟
بله، تیمی که نتوانسته از سد تیم 9 نفره صبا در داخل زمین بربیاید حالا می خواهد در رسانه ها نشان بدهد تیم برتر بوده در حالی انصافا وقتی دو تیم 11 نفره بازی می کردند دو پاس گسترش فولاد به سه پاس نمی رسید. این را می توانید از آنالیزورهای تراکتورسازی هم بپرسید چون صد درصد آنها بازی ما با گسترش را آنالیز می کنند تا قبل از دربی تبریز حریف را بهتر بشناسند.

دیدگاه‌ها