کد خبر : 1367144 | 02 آبان 1395 ساعت 17:36 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدول وارونه

غریبه ها در صدر ،قدیمی ها در قعر

حضور نام های آشنا در قعر و غریبه ها در صدر جدول لیگ دسته اول، برای فوتبال لیگ ایران جذاب است .

غریبه ها در صدر ،قدیمی ها در قعر

به گزارش "ورزش سه"،سپید رود رشت و خونه به خونه بابل ،امتیاز مشترکی دارند و حساب کار خود را از سایر تیم ها جدا کرده اند .تیم سپید رود البته یک تیم قدیمی است اما به اندازه قدمتش ،حسرت کشیده است،آنها تنها یک بار در سال 71 بالاترین سطح مسابقات فوتبال لیگ را در ایران تجربه کرده است .


خونه به خونه هم تیمی با مدیریتی علاقمند است که با تمام توش وتوان خود برای قدرتنمایی انرژی گذاشته وپارسال هم مدعی صعود بود؛ اما حالا با یک برنامه ریزی بهتر از سال گذشته در حالی بالاخره صدر را تجربه کرده که از حیث جذب ستاره و تماشاگر، جذابیت های مورد نیاز را به مسابقات لیگ فوتبال در ایران تقدیم کرده است .


سپیدرود و خونه به خونه به اندازه کافی در فوتبال ما حادثه ساز شده اند ،از خونه به خونه بیشتر گفتیم و درباره سپیدرود بد نیست ادامه دهیم که این تیم جوانترین مربی لیگ دسته اول را دارد و سند و مجورز حضورش در لیگ دسته اول هم تازه است و سال گذشته در لیگ دسته دوم بوده است .
برویم ته جدول و نام 2 تیم ته جدول را مرور می کنیم و مرور نام فجر شهید سپاسی و استقلال اهواز و شهرت و اعتبار قدیمی این نام ها باعث تعجبمان می شود .حیف است تیم هایی که این همه اعتبار و سرمایه معنوی دارند تا این حد کوچک شوند .اندازه ای که قبلا برق شیراز و ابومسلم مشهد و شموشک نوشهر و... هم آن را تجربه کرده بودند .


در دسته اول لیگ ،به نظر می رسد جای 2 صدرنشین و2 قعر نشین عوض شده است هر چند نام ها مهم نیست؛ صلاحیت و لیاقت مهم است که تا به حال خونه به خونه، سپیدرود، ملوان و گل گهر آن را دارند.

 

1152121

دیدگاه‌ها