کد خبر : 1367165 | 02 آبان 1395 ساعت 18:10 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

مرد شماره یک و بهار استقلال در پاییز

رحمتی خودش را پشت سر گذاشت! (گزارش ویژه)

بررسی عملکرد ستاره اول تیم منصوریان نشان می دهد رحمتی نسبت به فصل گذشته آمار بهتری از خود به جای گذاشته است.

رحمتی خودش را پشت سر گذاشت! (گزارش ویژه)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی دومین کلین شیت پی در پی خود را با واکنش هایی چشم نواز و منحصر به فرد در دیدار با سایپا ثبت کرد. رحمتی که در 9 هفته ابتدایی لیگ، هشت دیدار برای استقلال انجام داده با فاصله گرفتن از هفته های ابتدایی به فرم مطلوب خود دست یافته است. کاپیتان استقلالی ها مرد تاثیر گذار این تیم در نتیجه گیری است و برای بررسی این موضوع تنها کافیست به سراغ صحبت های فرهاد کاظمی و حسین فرکی بعد از دیدار با استقلال در هفته های گذشته برویم.

 

 

 لیگ پانزدهم


مهدی رحمتی در لیگ پانزدهم در 9 دیدار ابتدایی این تیم از ابتدا به میدان رفت. دروازه مهدی رحمتی در این 9 دیدار 10 مرتبه باز شده  و او تنها موفق به ثبت دو کلین شیت در دیدار برابر ملوان انزلی و گسترش فولاد شده بود. دروازه بان آبی پوشان در دیدار برابر راه آهن سه مرتبه دروازه اش باز شد تا بدترین عملکرد او به تساوی 3 گله استقلال در آزادی بازگردد. استقلال در پایان هفته نهم لیگ پانزدهم با 18 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و با به ثمر رساندن 15 گل تفاضل گل مثبت 5 از این تیم ثبت شده بود.

 

1150087

 

 

رحمتی لیگ شانزدهم


دروازه بان اول استقلال دیدار هفته اول لیگ برابر نفت تهران را به دلیل محرومیت از دست داد. او در 8 دیدار بعدی 7 گل دریافت کرد تا میانگین هر بازی کمتر از یک گل به ثبت برسد. رحمتی اما در زمینه ثبت کلین شیت وضعیت بهتری دارد. دروازه بان آبی پوشان در لیگ شانزدهم در سه دیدار دروازه خود را بسته نگه داشته است تا وضعیت بهتری داشته باشد. هر چند مهدی رحمتی نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری دارد اما خط حمله استقلال در لیگ شانزدهم تنها 10 گل به ثمر رسانده و استقلالی ها 5 امتیاز نسبت به لیگ پانزدهم عقب هستند و در رتبه پنجم جدول قرار دارد.

 

1152138

 

مقایسه عملکرد رحمتی در دو فصل گذشته نشان می دهد که او نسبت به لیگ گذشته عملکرد بهتری از خود به جای گذاشته است  و در 36 سالگی نه تنها وضعیت خوب خود را حفظ کرده بلکه در مسیر پیشرفت و بهتر شدن قدم بر می دارد.

دیدگاه‌ها