کد خبر : 1367237 | 03 آبان 1395 ساعت 00:52 | 287.7K بازدید | 13 دیدگاه

CR7 به هم تیمی هایش حسودی می‌کند؟

حرکت عجیب رونالدو در لحظه گل موراتا(عکس)

آلوارو موراتا فرشته نجات بخش رئال در بازی امشب مقابل بیلبائو بود و در روز تولدش موفق به زدن گل برتری کهکشانی ها شد.

حرکت عجیب رونالدو در لحظه گل موراتا(عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که رونالدو فرصت های مسلم زیادی را از دست داد و از سوی هواداران رئال نیز مورد اعتراض قرار گرفت، این موراتا بود که 9 دقیقه پس از ورودش به زمین، موفق شد گل دوم رئال را به ثمر رسانده و کهکشانی ها را صدرنشین لالیگا کند.

و اما نکته عجیب در لحظه ای است که گل موراتا به ثمر رسید، رونالدو در این صحنه با دست به کمک داور اشاره می کند و به نظر می‌رسد از او می‌خواهد این صحنه را آفساید اعلام کند!! او پس از اینکه متوجه می‌شود داور این صحنه را آفساید اعلام نکرده، دستی را که بالا برده به نشانه ناراحتی به روی پایش می‌کوبد. فشار زیادی از ابتدای بازی روی رونالدو بود و در طول بازی نیز چندین موقعیت از دست داد تا این فشارها به اوج برسد. نمی‌توان دقیق گفت که او از داور درخواست آفساید کرده ولی حداقل چیزی که می‌توان از این صحنه دریافت این است که وقتی رونالدو موفق به گلزنی نمی‌شود، از گلزنی هم تیمی‌هایش نیز خوشحال نمی‌شود.

 

 

 

1152259

 

1152295

 

1152298

 

هر چند این اولین باری نبود که رونالدو چنین واکنشی به گلزنی هم تیمی‌هایش نشان می‌داد. او پیش‌تر هم در دیدار مقابل آلمریا که در گلزنی ناموفق بود، پس از گل آربلوا چنین واکنشی نشان داد.

 

1152304

دیدگاه‌ها