کد خبر : 1367238 | 03 آبان 1395 ساعت 01:00 | 67.1K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: در مورد رونالدو کمی صبور باشید

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی با بیلبائو که به لطف گل دقیقه 83 موراتا با نتیحه 2-1 به سود رئال به اتمام رسید به دفاع از عملکرد رونالدو پرداخت. رونالدویی که در این بازی نیز موفق به گلزنی نشد.

زیدان: در مورد رونالدو کمی صبور باشید

به گزارش "ورزش سه"، رئال به لطف این سه امتیاز دشوار به تنهایی صدرنشین لالیگا شد.

 

 

1152260

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:" از کسب سه امتیاز و در مجموع نمایشی که ارائه دادیم راضی هستم. حریفی دشوار را پیش رو داشتیم که از جلوی زمین سعی در پرس کردن ما داشت. کمی سختی کشیدیم که در فوتبال این طبیعی است.

دقایق پایانی برای حفظ برتریمان جنگیدیم و نشان دادیم که رئال هرگز تسلیم نمی شود. پس از خوردن گل تساوی صبور بودیم و با خونسردی، شدت حملاتمان را افزایش دادیم. فوتبال همین است و امکان ندارد که همیشه به سادگی بر حریفان پیروز شوید.

برای فتح لالیگا باید سختی کشید. بله، می دانم که ما رئال هستیم و همه انتظار دارند به حریفان 4 یا 5 گل بزنیم؛ اما این انتظارات درست نیست."

 

نمایشی که کسی را متقاعد نکرد:" همیشه می توان بهتر شد؛ چون فوتبال، بازی جزئیات است. باید روند بردهایمان را ادامه دهیم. معتقدم تا بدینجا کارمان را خوب انجام داده ایم و بازیکنان همه توانشان را در زمین گذاشته اند. از عملکرد آنها راضی هستم و بازیکنانم را امشب کاملا با انگیزه و مصمم دیدم."

 

تعویض ایسکو:" این یک تعویض تاکتیکی بود. از ایسکو راضی بودم؛ اما تصمیم گرفتم بیل را به سمت چپ خط میانی برده و با 4 هافبک بازی کنیم. می خواستم توازن را به خط میانی برگردانم. از همه تعویض هایم راضی هستم."

 

موراتا و لوکاس:" موراتا امروز نیمکت نشین بود و در اواخر بازی وارد زمین شد اما او در بازی های بعدی، دقایق بیشتری در زمین خواهد بود. با کمی صبر بیشتر و به همین روند ادامه دادن، او می تواند به ترکیب ثابت راه یابد.

هم موراتا و هم لوکاس، کاملا مرا به خودشان متقاعد کرده اند و می توانند به زودی در ترکیب ثابت هم قرار بگیرند. به خاطر گلی که موراتا به ثمر رساند، بسیار خوشحالم. امروز او و لوکاس تعیین کننده بودند؛ با این حال من همیشه سعی می کنم تلاش همه بازیکنانم را بستایم."

 

 

1152232

 

 

عدم توفیق رونالدو در گلزنی:" او کمی بدشانس بود. موقعیت های خوبی داشت و نتوانست آنها را گل کند و این کار را برای او مشکل کرده است. در مورد او صبور باشید. او شاید امشب گل نزد؛ ولی گلزنی هایش شروع خواهند شد."

 

لالیگا:" لیگی بسیار دشوار را در حال سپری کردن هستیم. 38 هفته سخت در انتظار همه است.باید به مبارزه ادامه داد. هیچ بازی ساده ای وجود ندارد و مطمئنم که تا هفته پایانی، این وضعیت ادامه خواهد داشت. امشب نشان دادیم که رئال تسلیم نمی شود و این پیغام ما به همه بود."

دیدگاه‌ها