کد خبر : 1367247 | 03 آبان 1395 ساعت 09:26 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

هر تصمیمی باشگاه بگیرد، اطاعت می‌کنم

واکنش فرکی به مذاکره سایپا با گل‌محمدی

سرمربی تیم سایپا اعلام کرد موضع خاصی درباره شایعه مذاکره باشگاهش با یحیی گل‌محمدی نمی‌گیرد.

واکنش فرکی به مذاکره سایپا با گل‌محمدی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا در رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده است. شاگردان حسین فرکی در هفته نهم نیز مغلوب تیم استقلال شدند تا شایعات زیادی درباره ایجاد تغییرات در راس کادرفنی این تیم شنیده شود. این در حالی است که درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا قویا شایعه مذاکره با گزینه‌های دیگر را رد کرده و به حمایت قاطعانه از حسین فرکی پرداخته است.


فرکی درباره شایعات ایجاد شده اینطور توضیح می‌دهد: «من تابع نظر مدیرعامل باشگاه هستم. آقای درویش ، مدیرعامل باشگاه به من لطف داشتند و من تمام حرف‌های او را خواندم. به هر حال مشکلات تیم ما در زدن ضربات آخر ختم می‌شود و خوشحالم که مدیرعامل این موضوع را متوجه می‌شود. نظری درباره شایعات ایجاد شده ندارم و تابع مدیران هستم.»


در روزهای گذشته شایعه شده مدیران سایپا با یحیی گل‌محمدی وارد مذاکره شده‌اند؛ فرکی در این باره می‌گوید:‌«من اطلاعی از مذاکره باشگاه با مربیان دیگر ندارم واصلا نمی‌دانم این موضوع صحت دارد یا خیر. موضعی نسبت به این مساله ندارم و ترجیح می‌دهم تلاشم را انجام دهم تا شرایط را به سود سایپا تغییر دهم.»


فرکی از آینده‌ای روشن برای سایپا صحبت می‌کند: «من در فولاد و سپاهان هم چنین شرایطی را تجربه کردم. بازیکنان خوبی داریم و شک ندارم وقتی به بهترین شکل کار را انجام دهیم، بالاخره شانس به ما رو می‌کند. من نهایت تلاشم را می‌کنم تا سایپا را به جایگاه واقعی‌اش برسانم. انشاءالله با همت بازیکنان این امر میسر می شود.»

دیدگاه‌ها