کد خبر : 1367248 | 03 آبان 1395 ساعت 09:26 | 27.6K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت شاغلام به نیمکت داغ مربیگری

پیروانی برای نجات فجرسپاسی حکم گرفت(عکس)

بعد از چند سال استراحت و خانه نشینی بار دیگر به عرصه مربیگری بازگشت بلکه فجرسپاسی را از مرگ نجات دهد.

به گزارش "ورزش سه"، غلامحسین پیروانی مرد محجوب شیرازی ها که خود زمینه اوج گیری فجرسپاسی در فوتبال ایران را در دهه 70 و 80 فراهم کرد بعد از چند سال خانه نشینی بار دیگر به عرصه مربیگری بازگشت تا بلکه بتواند نماینده کاکوهای شیرازی را از وضعیت اسفناکی که در آن قرار گرفتند، نجات دهد.


شاغلام با آن جمله های معروف و کلیشه ای خود همچون «مهاجم اضاف کردن» صبح امروز بعد از نشستی که با مسئولان ورزش استان فارس و همچنین باشگاه فجرسپاسی داشت به صورت رسمی سرمربی جدید این تیم بحران زده شد تا بلکه حضور او بتواند زمینه برای اوج گیری تیم دوست داشتنی فجرسپاسی را فراهم کند. با توجه به وضعیت باشگاه فجر شهید سپاسی چندین بار پیگیری و جلسه در مورد سرمربیگری باشگاه فجر ، در نهایت امروز صبح  در مرکز جلسات فرماندهی محترم سپاه استان فارس ، غلامحسین پیروانی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد تا از امروز تمرینات را زیر نظر بگیرد.

 

1152296


 این جلسه با حضور فرمانده  سپاه استان سردار غیاثی،جانشین  فرماندهی و رییس هیات مدیره باشگاه سردار گزنی ، سرهنگ قنبری مدیرعامل  باشگاه ، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس  کامیاب و رییس هیات فوتبال استان فارس غلامعلی هنرپیشه برگزار شد .فجری ها با گذشت 11 هفته از رقابت های دسته اول در حسرت کسب برد می سوزند و تنها با 4 تساوی و 7 شکست در رده هفدهم جدول قرار گرفته و مدعی سقوط هستند. تیمی که فصل قبل در روز پایانی از بازگشت به لیگ برتر بازماند و حالا باید برای بقا بجنگد.

دیدگاه‌ها