کد خبر : 1367266 | 03 آبان 1395 ساعت 10:40 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

نمی‌خواهم مثل بعضی‌ها نمک بخورم، نمکدان بشکنم

عشوری: فعلا درباره برخی مسائل سکوت می‌کنم

هافبک تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش نسبت به اوایل فصل افت کرده و باید شرایط قبل را جبران کند.

عشوری: فعلا درباره برخی مسائل سکوت می‌کنم

سینا عشوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل فولاد، نیمکت نشینی اش در ترکیب تراکتور، حواشی ایجاد شده پیرامون خودش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


موقعیت هایمان از فولاد بیشتر بود


در نیمه نخست دیدار با فولاد، برتری با تیم حریف بود اما در نیمه دوم ما بهتر کار کردیم. توانستیم در نیمه دوم عملکرد خوبی برجای بگذاریم اما روی بی دقتی موقعیت هایمان را از دست دادیم. بازی سختی برایمان بود اما حیف شد که نتوانستیم پیروزی را از آن خود کنیم. به قول امیر قلعه نویی تیمی که قهرمانی می خواهد، باید ریاضت بکشد. ما هم تلاش می کنیم تا در آینده شرایط بهترین برای خود رقم بزنیم.


احترام به تصمیم سرمربی


بازی نکردنم در بازی با فولاد صلاحدید کادرفنی بود. به هر حال ناراحتم از اینکه در ترکیب نبودم اما به تصمیم امیر قلعه نویی احترام می گذارم و تلاش می کنم تا در آینده نظر مساعد او را جلب کنم.


سکوت می کنم


امیرخان مربی است که سال گذشته برای بازگشتم به فوتبال خیلی به من کمک کرد. او اعتماد به نفس مرا بالا برد و واقعا از ته قلبم دوستش دارم. قلعه نویی برای من قابل احترام است و تابع تصمیماتش هستم اما یکسری مسائل پیش آمده که فعلا درباره اش سکوت می کنم. انشاءالله با تمرین بیشتر به ترکیب برمی گردم.


مثل بعضی نمک نمی خورم و نمکدان بشکنم


امیرخان قبل از بازی با فولاد برخی صحبت ها با من انجام داد که نمی خواهم چیزی در این باره بگویم. او برای من قابل احترام است و حتی اگر 10 بازی هم روی نیمکت بنشینم، اعتراضی نمی کنم و تلاشم را برای رسیدن به ترکیب دوچندان می کنم. من مثل بعضی ها نیستم که نمک بخورم و نمکدان بشکنم.


نقش بازیکنان در نیمکت نشینی؟


هیچ بازیکنی در نیمکت نشینی من نقش نداشته است. همه بازیکنان تراکتورسازی با هم رفیق هستند و همه تلاش می کنند تا تیم موفق باشد. من هم هدفی جز این مساله ندارم.


تراکتورسازی افت کرده است


قبول دارم تراکتورسازی افت کرده است. ما نسبت به اول فصل شرایط خوبی نداریم اما تلاش می کنیم تا در آینده همه چیز را جبران و هواداران خوب خود را خوشحال کنیم.


دربی تبریز سخت است


تیم گسترش فولاد تیم قابل احترامی است. این تیم از نظر بازیکن و کادرفنی شرایط مطلوبی دارد و کار سختی داریم. از خدا می خواهم که کمک کند تا بتوانیم 3 امتیاز دربی تبریز را کسب کنیم و شرایط مان بهتر شود.

دیدگاه‌ها