کد خبر : 1367279 | 03 آبان 1395 ساعت 11:36 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای ابری AZ در لیگ هلند

بازگشت جهانبخش آلکمار را نجات نداد (عکس)

در ادامه ناکامی های چند هفته گذشته آلکمار در هفته دهم لیگ هلند به تیم انتهای جدولی خرونینگن باخت تا روزهای ابری اش همچنان ادامه پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، حتی بازگشت علیرضا جهانبخش به ترکیب اصلی آلکمار هم این تیم را از بحران نجات نداد تا قرمزپوشان برابر تیم انتهای جدولی خرونینگن با نتیجه عجیب 2-0 شکست خورده و تا رده ششم جدول رده بندی سقوط کنند، نتیجه ای که انتقادات فراوانی از سرمربی این تیم در پی داشت و باعث شد رسانه های هلندی لقب ناکامان بزرگ هفته را به آلکماری ها اختصاص دهند.


علیرضا جهانبخش بعد از این که در مصاف با حریفی از رژیم اشغالگر قدس در هفته سوم یورو لیگ به میدان نرفت در این بازی از ابتدا در ترکیب آلکمار به میدان رفت و ون دن بروم امیدوار بود با بازگشت وینگر راست ایرانی اش بتواند از موقعیت های خود نهایت بهره را ببرد اما تلاش های ستاره ملی پوش آلکمار هم مانع ناکامی آنها نشد تا شب تلخی برای AZ و طرفدارانش رقم بخورد.


یاران جهانبخش به تیمی باختند که هفته قبل در دربی شمال هلند به رضا قوچان نژاد و هم تیمی هایش باخته بود و تیم قدرتمندی نبود اما بحران های اخیر و دور شدن از شرایط مطلوب باعث شد تا آلکماری های با شکستی تلخ به خانه بازگردند. نتیجه ای که ناامیدی را در ذهن سرمربی این تیم رقم زد تا او به انتقاد از نمایش شاگردانش بپردازد.


ون دن بروم سرمربی مطرح آلکمار بعد از این شکست گفت:« تنها چیزی که می توانم بگویم ناامیدی است. چون اصلا انتظار نداشتم بازیکنانم تا این حد بد بازی کنند و باعث ناامیدی من و طرفداران شوند! با این حال شکست می تواند شوک خوبی به تیم وارد کند و باید هر چه سریع تر بتوانیم از این شرایط خارج شده و به روزهای خوب ابتدای فصل برگردیم».

 

1152309

 

1152312

 

1152310

 

1152311

 

 

دیدگاه‌ها