کد خبر : 1367293 | 03 آبان 1395 ساعت 12:39 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

جایگزین من یک بازی هم برای پرسپولیس انجام نداد

نوروزی: ناراحتم اما با برانکو دست می‌دهم

مهاجم تیم صنعت نفت آبادان اعلام کرد برای گلزنی مقابل پرسپولیس نهایت تلاشش را به کار می گیرد.

نوروزی: ناراحتم اما با برانکو دست می‌دهم

رضا نوروزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش بعد از برد مقابل ماشین سازی، دیدار با پرسپولیس، دلخوری اش از برانکو و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


روحیه مان بالا رفت
بعد از چند بازی که نتایج خوبی نگرفته بودیم، توانستیم بازی با ماشین سازی را به سود خود به پایان برسانیم. 3 امتیاز خوب گرفتیم و خوشحالم که دل مردم آبادان را شاد کردیم. این 3 امتیاز به ما کمک می کند تا در بازی های آینده با روحیه بالایی به میدان برویم.


به تصمیم کادرفنی احترام می گذارم
من از نظر بدنی و فنی مشکلی برای فیکس بازی کردن ندارم اما تصمیم سرمربی تیم است که به عنوان یار ذخیره به میدان بروم. من هم به این تصمیم احترام می گذارم.


شادکام توانمند اما کم تجربه است
محمد شادکام مهاجم توانمندی است. او جوان آینده دار و البته کم تجربه است. من هم برخی نکات را به او گوشزد می کنم اما خودش هم انگیزه بالایی برای کسب موفقیت دارد. در کل بازیکن خوبی است وتا الان هم به درد نفت آبادان خورده است.

 

1152343


بازی در حضور هواداران سخت است
بازی سختی با پرسپولیس داریم. پرسپولیس صدرجدول است و فوتبال را خوب بازی می کند. از همه مهم تر اینکه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی می کند و حضور هوادارانش کار ما را سخت تر می کند.


دوران خوبی در پرسپولیس نداشتم
متاسفانه هرگز دوران خوبی در پرسپولیس نداشتم. من فقط 4 بازی برای این تیم انجام دادم. بعد از آن هم مصدوم شدم و در نهایت به جدایی ختم شد. به هر حال این مسائل پیش می آید؛ در فولاد که بودم در دو فصل 40 گل زدم اما قراردادم را تمدید نکردند، پرسپولیس که دیگر با آن شرایط جای خودش را دارد.


مهاجمی را جایگزینم کردند که یک بازی هم انجام نداد
در دوران حضور در پرسپولیس می توانستم 8 بازی آخر را به میدان بروم اما ناگهان درخشان به من گفت می خواهم تو را از لیست خارج کنم. دوست نداشتم این اتفاق بیفتد، چون در 8 بازی می توانستم به شرایط خوب برگردم. از این ناراحتم که یک مهاجم برزیلی(تادئو) جایگزین من کردند و او حتی یک بازی هم برای پرسپولیس انجام نداد. اگر او بازی می کرد و موثر واقع می شد، آدم دلش نمی سوخت.

 

999992


برانکو می خواست از من استفاده کند اما...
در لیست آسیایی پرسپولیس حضور داشتم اما وقتی به شرایط خوب رسیدم، درخشان رفت و برانکو آمد. بعد بازی با تیم عربستانی در تهران با برانکو صحبت کردم و شرایطم را برایش توضیح دادم. او گفت در بازی با لخویا از من استفاده می کند اما متاسفانه مصدوم شدم و فصل را از دست دادم.


با برانکو دست می دهم
مشکلی با برانکو ندارم. قبل از بازی با پرسپولیس هم به سمت او می روم و با وی دست می دهم. فکر می کنم قسمتم این بوده و به هر حال الان تلاش می کنم بهترین شرایط را برای نفت آبادان رقم بزنم.


تلاش می کنم به پرسپولیس گل بزنم
بازی با پرسپولیس و استقلال انگیزه های خاصی برای تیم ها ایجاد می کند. من مقابل استقلال خوب بازی کردم و دوست دارم مقابل پرسپولیس هم بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم مثمرثمر باشم و نهایت تلاشم را به کار می گیرم تا برای تیمم گلزنی کنم.

دیدگاه‌ها