کد خبر : 1367300 | 03 آبان 1395 ساعت 12:59 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

نکونام: نمی خواهم در مورد مدیران گذشته صحبت کنم

گمانه‌زنی‌های نکونام درباره وزیر جدید

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است با حضور وزیر جدید فاصله بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از بین برود.

گمانه‌زنی‌های نکونام درباره وزیر جدید

به گزارش "ورزش سه"، نام مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی این روزها در حال تجزیه و تحلیل بین وزرشکاران و مدیران است. به نظر می رسد فوتبالی ها بیش از همه در انتظار مشخص شدن تکلیف وزیر هستند چرا که این فدراسیون و وزارت مدت هاست رابطه خوبی ندارند.


جواد نکونام کایپتان سابق و مربی کنونی تیم ملی فوتبال درباره انتخاب وزیر جدید به "فارس"می گوید:«  دوست ندارم در مورد مدیران قبلی زیاد حرف بزنم یا گلایه ای بکنم. ترجیح می دهم مثبت نگاه کنم و امیدوار باشم که اتفاقات خوبی برای ورزش مملکتم می افتد. تا جایی که شنیده ام سلطانی فر علاقه زیادی به فوتبال دارد و این موضوع خوشحال کننده است. از طرفی معلوم است که آقای رئیس جمهور هم ایشان را خیلی قبول دارند که برای دومین بار به مجلس معرفی کرده است. »


فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش رابطه چندان نزدیکی با یکدیگر نداشته اند و این باعث بروز مشکلاتی شده بود که نکونام در ادامه آن می گوید:« ما امیدوار بودیم در دولت آقای روحانی، توجه ویژه ای به ورزش به خصوص فوتبال شود. خود ایشان وشبختانه کاملا ورزشی هستند و در چند ملاقاتی که با رئیس جمهور داشته ایم، به بچه های تیم ملی ابراز لطف کرده‌اند. یادم هست قبل از بازی آخر ما در مرحله انتخابی جام جهانی 2014، ایشان به هتل ما در کره جنوبی زنگ زد و با خود من به عنوان کاپیتان تیم صحبت کرد و کلی روحیه داد. اما متاسفانه به دلایلی این حمایت ها در وزارت ورزش کمرنگ بود. مقاطع زیادی بود که واقعا تیم ملی نیاز به حمایت ویژه دولت داشت، منظورم فقط حمایت مالی نیست. خیلی وقت ها ممکن بود سرکشی از اردوی تیم ملی، یا یک احوال پرسی صادقانه و صمیمی، کلی به بچه های تیم و کادرفنی روحیه بدهد، اما متاسفانه همین هم دریغ می شد.»

دیدگاه‌ها