کد خبر : 1367313 | 03 آبان 1395 ساعت 13:30 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

شرط قراردادم حضور او در سیاه جامگان بود

علی‌عسگری: با رفتن کاظمی، من هم می‌روم

بازیکن باتجربه تیم سیاه جامگان می گوید شرط حضور او در این تیم، سرمربیگری فرهاد کاظمی است و در صورت جدایی این مربی، او نیز از جمع مشهدی ها جدا خواهد شد.

علی‌عسگری: با رفتن کاظمی، من هم می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا علی عسگری در رابطه با اوضاع تیم سیاه جامگان و ادامه حضور وی در این تیم گفت: شرطی در قرارداد من ذکر شده بود و آن هم حضور آقای کاظمی به عنوان سرمربی این تیم بود و عنوان کرده بودم که در صورت جدایی این مربی، من هم در این تیم نمی مانم و از جمع آنها جدا می شود، اکنون که آقای کاظمی در سیاه جامگان حضور ندارد قرارداد من هم باطل می شود و از این تیم جدا خواهم شد.


او ادامه داد: همه می دانند این تیم مدت های طولانی دچار مشکلات مالی بود اما بازیکنان به خاطر سرمربی تیم حرفی به زبان نمی آوردند و شرایط را تحمل می کردند، در حال حاضر و با جدایی ایشان دیگر لزومی ندارد این شرایط ادامه داشته باشد و بازیکنان بخواهند شرایط را تحمل کنند.


هافبک باتجربه مشهدی ها ادامه داد: مالک باشگاه پیش از این در مصاحبه های خود اعلام کرده بود 30 درصد از قرارداد بازیکنان داده شده است در حالیکه این حرف صحت ندارد، خودم از فصل گذشته هنوز طلب کارم چه برسد به امسال. متاسفانه مشکلات مالی سیاه جامگان از اردوی ترکیه آغاز شد و از همان زمان بازیکنان از آقای کاظمی پول به صورت قرض می کردند، از آن زمان به بعد شرایط اصلا خوب نشد و مشکلات اضافه شد و بازیکنان به احترام آقافرهاد سکوت می کردند. من به زودی به مشهد می روم و با توجه به بندی که در قراردادم وجود دارد از سیاه جامگان جدا خواهم شد.


علی عسگری در پایان گفت: بازیکنان سیاه جامگان با نداری ها ساخته اند و در سخت ترین شرایط برای تیمشان به میدان رفته اند اما مدیران این تیم به جای اینکه بیایند و از بازیکنان عذرخواهی کنند و بگویند چه شرایطی در انتظار تیم است، متاسفانه مصاحبه می کنند و می گویند افسار بازیکنان باز شده است و بازیکنان بزرگتر از دهانشان صحبت می کنند. این جملات برای من و سایر بازیکنان تیم سیاه جامگان که شرایط سختی را تحمل کرده ایم خیلی سنگین است.

دیدگاه‌ها