کد خبر : 1367369 | 03 آبان 1395 ساعت 15:10 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

نیمار، بالاتر از مسی پس از یکصد بازی لالیگایی

نیمار شنبه گذشته یکصدمین بازی خود در لالیگا را مقابل والنسیا انجام داد و جالب اینکه آمار گلزنی او در 100 بازی اولش برای بارسا در لالیگا بهتر از لیونل مسی بوده است.

نیمار، بالاتر از مسی پس از یکصد بازی لالیگایی

به گزارش "ورزش سه"، نیمار سال 2013 از سانتوس به بارسلونا پیوست و برابر والنسیا موفق شد صدمین بازی لالیگایی خود را جشن بگیرد؛ هرچند که موفق به گلزنی نشد، او در این 100 بازی، 59 گل برای آبی اناری ها به ثمر رساند که از این حیث او را تبدیل به چهارمین بازیکن تاریخ بارسا می کند. بالاتر از او، ماریانو مارتین، کوبالا و ساموئل اتوئو قرار دارند و مسی پس از او با 47 گل زده، قرار می گیرد.

 

 

1152404

 

 

البته باید توجه داشت که مسی در سنین پایین اولین بازی های خود در لالیگا را انجام داد و دو سه فصل طول کشید تا از زیر سایه رونالدینیو و دیگر ستاره های بارسا خارج شود. رکورددار گلزنی در صد بازی اول لالیگایی، کریستیانو رونالدو با 111 گل زده است.

 

نیمار پس از آلوس، ریوالدو، رونالدینیو، اواریستو، آدریانو و دکو هفتمین بازیکن برزیلی تاریخ بارسلونا است که موفق به انجام 100 بازی در لالیگا برای این تیم شده است. او تا بدینجا بیش از همه تیم های لالیگایی به رایو(6) و سلتا(5) گل زده است. 

همچنین نیمار هنوز موفق نشده به والنسیا، آلاوس، مالاگا و اوساسونا گل بزند.

دیدگاه‌ها