کد خبر : 1367373 | 03 آبان 1395 ساعت 16:25 | 55.9K بازدید | 2 دیدگاه

رابسون: به زودی به صدر جدول می رسیم

استقلال و دو تیم دیگر شانس قهرمانی دارند

مدافع برزیلی استقلال اعتقاد دارد که این تیم به زودی به صدر جدول می رسد.

استقلال و دو تیم دیگر شانس قهرمانی دارند

رابسون جانواریو در این باره به "ورزش سه" گفت: «بعد از چند هفته ناکامی شرایط خوب خودمان را پیدا کرده ایم. استقلال تیم خوبی است؛ ولی در هفته های اول کار برای ما گره خورده بود و نمی دانم چرا توپ های ما گل نمی شد. در هفته های اول ما در بیشتر بازی ها خوب بازی می کردیم و کلی موقعیت داشتیم؛ اما در معدود حمله های حریف غافلگیر می شدیم و این موضوعی بود که ما را خیلی اذیت کرد.»


او ادامه داد: «ما در حال حاضر شرایط خوبی داریم و روند بردهایمان شروع شده است. فکر می کنم در هفته های گذشته توانستیم توقعات هواداران مان را برآورده کنیم و اگر همین نتایج را ادامه بدهیم، مطمئنا به زودی به صدر جدول می رسیم. هواداران استقلال از ما چیزی جز قهرمانی نمی خواهند و ما هم تلاش می کنیم خواسته آنها را برآورده کنیم.»


مدافع برزیلی استقلال در مورد حضور در ترکیب ثابت از هفته دوم تا حالا گفت: «این موضوع باعث افتخارم است؛ چون استقلال تیمی نیست که بازیکنان کار راحتی برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی آن داشته باشند. استقلال مدافعان خوبی دارد و همه با هم برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی رقابت می کنیم.»


رابسون در مورد حضور پادوانی در ترکیب اصلی استقلال هم گفت: «پادوانی هم وطن و هم زبانم است و من هیچ مشکلی برای بازی کردن کنار او ندارم؛ البته فراموش نکنید که مجید حسینی و هرائر مگویان هم بازیکنان فوق العاده ای هستند و هر کدام برای استقلال که بازی کنیم، تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و این تیم را به موفقیت برسانیم.»


مدافع استقلال در مورد شانس قهرمانی استقلال هم می گوید: «تیم های خوبی در ایران بازی می کنند که هر کدام شانس زیادی برای قهرمانی دارند. من فکر می کنم در پایان فصل استقلال، تراکتورسازی و پرسپولیس تیم هایی هستند که در نهایت برای قهرمانی تلاش می کنند.»

دیدگاه‌ها