کد خبر : 1367379 | 03 آبان 1395 ساعت 16:49 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از مشکلات نماینده ورامین در هفته اول؛

لیگ والیبال یازده تیمی خواهد شد؟

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرده است که در صورت رفع نشدن مشکلات مالی صالحین ورامین تا هفته دوم، این تیم به کل از لیگ والیبال کنار گذاشته خواهد شد.

لیگ والیبال یازده تیمی خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برگزار شد و کمی خبرهای حاشیه‌ای هم داشت؛ از جمله آنها می‌توان به عدم برگزاری بازی تیم‌های صالحین ورامین و پارسه تهران و غیبت پاسور ایتالیایی شهرداری ارومیه اشاره کرد.


سعید درخشنده، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، در خصوص غیبت دراگان تراویسا، پاسور ایتالیایی شهرداری ارومیه، در هفته اول رقابت‌ها برابر پیکان گفت: «مشکل این بازیکن اصلاً به فدراسیون ربطی ندارد؛ بلکه به دلیل مشکلی که بر سر مبلغ قرارداداش با باشگاه‌ شهرداری ارومیه و فدراسیون والیبال ایتالیا وجود داشت، ITC تراویسا صادر نشد. فکر می‌کنم در این خصوص اقداماتی انجام شده و این بازیکن می‌تواند از هفته دوم در ترکیب تیمش قرار بگیرد.»


رئیس سازمان لیگ فدراسیون در مورد آخرین وضعیت نماینده ورامین برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: «اگر تسویه حساب ورامینی‌ها به صورت کامل انجام شود، این تیم می‌تواند از هفته دوم برابر حریفان خود به میدان برود؛ اما در غیراینصورت بر اساس مقررات، این تیم از جریان رقابت‌ها حذف خواهد شد.»

دیدگاه‌ها