کد خبر : 1367388 | 03 آبان 1395 ساعت 17:35 | 63.3K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری‌ نورمحمدی درباره سیاه‌جامگان

علیرضا نورمحمدی معتقد است که کسانی که به عنوان بخش خصوصی وارد فوتبال می شوند، باید شناخت کاملی از این صنعت داشته باشند و صرفا مدیریت آن را نپذیرند.

افشاگری‌ نورمحمدی درباره سیاه‌جامگان

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نورمحمدی که در فصل گذشته به عنوان کاپیتان اول پرسپولیس در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ حضور داشت، در این فصل به واسطه حضور فرهاد کاظمی در سیاه جامگان، ترجیح داد با نماینده مشهد قراردادش را منعقد کند. قراردادی که البته در نهایت به دلیل مشکلات موجود، نیمه کاره ماند تا نورمحمدی در هفته چهارم از جمع این تیم جدا شود. او در خصوص مشکلاتی که این روزها سیاه جامگان با آن دست به گریبان است و البته مساله ای که روح الله سیف اللهی در خصوص آن صحبت کرده بود، با خبرنگار ما گفتگو کرد که در ادامه می خوانید.

 


بابت انتخاب سیاه جامگان اشتباه کردم


من بابت اشتباهی که کردم خودم را نمی بخشم. حضورم در آنجا و انتخابم به خاطر شخص آقای کاظمی بود و تنها جایی بود که اصلا در نظرم نبود و به خاطر ایشان بعد از جلسه ای نیم ساعته به سیاه جامگان رفتم. مشکلات تیم را در اردوی ترکیه دیدم؛ چون آقای کاظمی مرا به عنوان کاپیتان انتخاب کرده بودند، بازیکنان با من صحبت می کردند و فکر می کردم حل شدنی باشد؛ اما در نهایت مسائل بزرگتر از چیزی بود که تصور می کردم.

 


به شاگردی فرهاد کاظمی افتخار می کنم


در هفته چهارم قرار شد من به تیم تهرانی بیایم؛ اما روی اینکه به آقای کاظمی بگویم را نداشتم و از طریق واسطه به ایشان اعلام کردم. آقای کاظمی شاگردان بزرگی داشته و دوست داشتم در کنار ایشان باشم. از طریق دوستان مشترک به ایشان اعلام کردم که نمی توانم به دلیل مشکلات خانوادگی در جمع شان باشم. اکنون نیز با تیم هایی که صحبت کرده ام مشکلاتی دارند که مراحل عقد قراردادم را به تاخیر انداخته است. تیم هایی که خواهان من بودند، قرار بود جابه جایی در خصوص بازیکن لیگ برتری داشته باشند که فعلا به مشکل برخورده و اکنون شاید تا نیم فصل باید منتظر بمانم.

 


ماجرای خانه اجاره ای در مشهد


یکی دو نفر از من پرسیدند اما نمی خواستم بگویم؛ اکنون که روح الله سیف اللهی درباره آن صحبت کرده توضیح می‌دهم. بعد از یکی دو ماه حضورم در مشهد خانه گرفتم. قرار بود بخشی از قرارداد خانه را باشگاه بدهد که در نهایت نداد. بعد از اینکه قرار شد از سیاه جامگان جدا شوم، روح الله از من خواست در خانه من حضور داشته باشد و من قبول کردم. قرار شد پول پیش مرا بدهد و از صاحبخانه خواستم که او نیز قبول کرد؛ اما اکنون گفته می شود پول را به حساب یک نفر ریخته بود که جابه جا نشده بود. با روح الله از این حرف ها نداشتم و مثل داداش کوچکم است. مشکلات سیاه جامگان باعث شده تا او نتواند اجاره ها را پرداخت کند و صاحبخانه نیز مرا می شناسد و برای فسخ باید خودم مراحل آن را انجام دهم.

 


آقای کاظمی به ما پول تو جیبی می داد


در طی دوران فوتبالی ام چنین شرایطی ندیده بودم و ناراحتی ام از خودم است. قبل از شروع لیگ باید جدا می شدم؛ چون شرایط را در اردوی ترکیه دیده بودم. پول تو جیبی را آقای کاظمی می داد و ... . ایشان از حساب خودشان می دادند و خودم نیز از ایشان در ترکیه با توجه به اینکه پول نقد نبرده بودم قرض گرفتم و اکنون که متوجه شده ام از حساب خودشان داده اند، باید آن را پرداخت کنم.

 


از سیاه جامگان فقط 10 میلیون گرفتم


از قراردادم قرار بود 40 درصد را ابتدای قرارداد بپردازند؛ اما 40 میلیون بیشتر ندادند که تمام آن را برای کارهای خروج استان در تهران و مشهد پرداخت کردم و باقی نیز صرف اجاره خانه شد و کلا 10 میلیون به من رسید. دو فقره چک نیز داشتم که آن را برگرداندم. من به خاطر آقای کاظمی و حرمت او، رفتم و حرفی نزدم. اشتباهم این بود که اصلا قرارداد بستم و البته آقای کاظمی موفق شده بود بازیکنان خوبی جذب کند و مسلما همه آنها به خاطر ایشان آمده بودند. اوایل فصل هم خوب نتیجه می گرفتند؛ اما اکنون تمام بازیکنان مشکلات شخصی مانع از نتیجه گیری شان می شود.

 


تمام کاسه کوزه ها بر سر کاپیتان می شکند


کسی که می آید تیمداری کند، باید مسائل مربوط به اسپانسری و تیمداری را بداند. من شناخت زیادی از آقای عباسی نداشتم و در چند برخورد احترام دو طرفه ای بین ما وجود داشت. من اما با آقای کاظمی صحبت کرده بودم و قول از ایشان گرفته بودم و قراردادم را بستم. بعد از مشکلاتی که به وجود آمد، آقای کاظمی تصمیم را برعهده من گذاشت. من کاپیتان این تیم بودم و دوست نداشتم تجربه پرسپولیس را پشت سر بگذارم و همه کاسه و کوزه ها سر من بشکند. من این ریسک را قبول کردم که آن موقع از تیم جدا شدم و البته باید در اردوی ترکیه پیش بینی ادامه این مشکلات را می کردم.

دیدگاه‌ها