کد خبر : 1367393 | 03 آبان 1395 ساعت 18:01 | 23.3K بازدید | 2 دیدگاه

سوال روز: طالب لو به سمت رحمتی می رود؟

دو تیم استقلال و فولاد در حالی روز چهارشنبه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم می روند که بر هیچ کس اختلاف دروازه بان های دو تیم پوشیده نیست.

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای اختلاف این 2 دروازه بان بسیار قدیمی است که البته در لیگ یازدهم شدت گرفت. در آن سال پرویز مظلومی، مهدی رحمتی را به استقلال آورد و طالب لو مجبور شد از این تیم به شاهین بوشهر برود و دوری او از تیم محبوبش 3 فصل طول کشید. طالب لو در لیگ سیزدهم که در راه آهن بازی می کرد، یک بار حاضر نشد در بازی با استقلال به سمت رحمتی برود تا دعوای این دو بازیکن محبوب آبی پوشان علنی شود.

 


در لیگ چهاردهم، رحمتی از استقلال رفت و طالب لو در نیم فصل دوم به استقلال برگشت و کم و بیش در کنار محسن فروزان برای این تیم بازی کرد؛ اما در لیگ پانزدهم بار دیگر مهدی رحمتی به استقلال برگشت و پرویز مظلومی تمام تلاش خود را کرد تا طالب لو برود؛ اما این دروازه بان با تجربه ترجیح داد بماند، بجنگد و البته یک فصل نیمکت نشینی را تحمل کرد و هرگز اختلافش با رحمتی را رسانه ای نکرد.

 

 

1152418

 

 

1152419

 


حالا طالب لو و رحمتی روز پنجشنبه در اوج قدرت به هم می رسند، دروازه بان فولاد در 5 بازی اخیر خود در لیگ و جام حذفی 4 کلین شیت کرده است و دروازه بان استقلال هم در 5 بازی آخر خود در لیگ و جام حذفی 4 کلین شیت کرده است و در فرم ایده آل قرار دارد؛ اما سوال اصلی چیز دیگری است. آیا طالب لو حاضر می شود سمت رحمتی برود و به اختلافش با او پایان بدهد یا همچنان ترجیح می دهد این اختلاف علنی باشد و به سمت کاپیتان حال حاضر استقلال نرود؟

دیدگاه‌ها