کد خبر : 1367419 | 03 آبان 1395 ساعت 18:50 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: نتیجه دیدار با چلسی خیلی ناعادلانه بود

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی، امروز در مصاحبه با تلویزیون رسمی باشگاه، تاکید کرد که حق این تیم شکست با 4 گل در برابر چلسی نبوده است.​​​​​​​

مورینیو: نتیجه دیدار با چلسی خیلی ناعادلانه بود

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و در حالیکه شاهد سریال اشتباهات متوالی از سوی بازیکنان یونایتد بودیم، این تیم با 4 گل در لندن و در برابر چلسی شکست خورد.

 

مورینیو گفت: «اگر اشتباهات فردی و دفاعی را از جریان بازی دیروز حذف کنیم، من معتقدم که ما نمایش بسیار خوبی از خود ارائه دادیم.

 

 

1152219

 

 

نمایشی با کلاس جهانی، با مالکیت بالا، به گردش درآوردن مناسب توپ، ساختن شانس های مسلم و خوب گلزنی و مجبور کردن حریف به استفاده از رویکرد دفاعی را می توان از نشانه های بازی دیروز ما دانست و من معتقدم نتیجه خیلی خیلی ناعادلانه ای در انتها در تابلوی مسابقه درج شد.

 

این اشتباهات از همان ثانیه 30 آغاز شد و بعد از آن باید بپذیریم که چلسی بهترین تیم در ارائه ضدحملات است. ما شانس های زیادی برای به حداقل رساندن اختلاف داشتیم؛ اما آنها در نیمه دوم نیز با ضدحملات سریع، دروازه ما را باز کردند. زمانی که می توانستیم نتیجه را 1-3 کنیم، باز هم با ضدحمله دیگری گل خوردیم و زمانی که نتیجه می توانست 1-4 باشد، موقعیت های زلاتان و روخو از دست رفت. همه چیز از همان ثانیه ابتدایی به ضرر ما بود و همه اتفاقات به شکل غلطی در جریان مسابقه پیش می رفت.»

دیدگاه‌ها