کد خبر : 1367489 | 04 آبان 1395 ساعت 08:27 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

تشکر مشترک سرمربی تیم ملی از مایلی کهن و کی روش 

پیروانی: کمترین نقش را در صعود داشتم!

تیم ملی جوانان دست به کار بزرگی زد. نه فقط به خاطر صعود به جام جهانی. در گروهی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد که تیم های قطر قهرمان دوره قبل و هم چنین ژاپن حضور داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی ایران در مرحله یک چهارم نهایی هم سخت بود. در حالی که ژاپن تیم نخست گروه c به مصاف تاجیکستان رفته بود ایران با ازبکستان مسابقه داد و دو گل به این تیم سخت کوش زد و در نهایت بعد از 15 سال به جام جهانی صعود کرد و حال بعد از چهار دهه در پی قهرمانی در این دوره از بازی ها است.


امیر حسین پیروانی – سرمربی تیم ملی جوانان بعد از این صعود می گوید:« من این صعود را تقدیم می کنم به ایرانی های عزیز در سراسر این کره خاکی. به مردمی که با فوتبال زندگی می کنند و با پیروزی ها شاد می شوند و شک ندارم در این روزها ما را دعا کردند. نمی خواهم شعار بدهم. من کمترین نقش را در این موفقیت داشتم. باید تشکر کنم از همه مربیان تیم های پایه در باشگاه های مختلف ایرانی که این بازیکنان را ساختند. مربیانی که بدون چشمداشت مالی و حداقل امکانات کار می کنند و بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی دستاورد تلاش آنها بوده است. من و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان فقط این بازیکنان را با هم هماهنگ کردیم. می خواهم تشکر ویژه ای داشته باشم از مربیانی که در محضرشان درس گرفتم. محمود یاوری، مهدی مناجاتی، شادروان ناصر حجازی، محمد مایلی کهن و صد البته حاج غلام حسین پیروانی که جدا از درس فوتبال بهم درس زندگی یاد داد. تقدیر و تشکر می کنم از فدراسیون فوتبال و همه مجموعه هایش و مدرسین عزیز معینی و محصص.از علی کفاشیان و مهدی تاج. از سازمان لیگ برتر به خاطر جوانگرایی در فصل گذشته که سبب بازی بازیکنانی چون امید نورافکن، رضا شکاری و... شد. هر چند که این فصل دوباره بازی دادن به جوان ها فراموش شده است.  طی نزدیک به دو سالی که در تیم ملی جوانان حضور داشتم همکارانم به معنی واقعی کلمه من راتحمل کردند چرا که من مربی سخت گیری هستم و از سویی مدام در اردو و تمرین بودیم و همکارانم مجبور بودند روزهای سختی را دور از خانواده سپری کنند و جای تقدیر و تشکر از خانواده های همکارانم نیز وجود دارد.»

 

1152530


امیر حسین پیروانی حرف هایش را این چنین ادامه داد: «یقینا من نقش کی روش را هم در این صعود پر رنگ می بینم. او اجازه داد که من سر تمرین تیم ملی حاضر شوم. جلسات متعددی با هم داشتیم. برنامه های من را می دید و نظر می داد و راهکارهایی خوبی را برای موفقیت توصیه می کرد و این نشانگر علاقمندی وی به تیم ملی جوانان بود. کی روش به دفعات در تمرین تیم ملی جوانان حاضر شد و پیش از اعزام به بحرین هم تمرین مشترکی با تیم ملی داشتیم که این تمرین خیلی به ما کمک کرد و تاثیرات روحی فراوانی در تیم داشت. خوشحالم نوع فوتبالی که تیم ملی جوانان ارایه داد در فاز دفاعی بر گرفته شده از نوع بازی تیم ملی بود و خبرنگاران هم در کنفرانس خبری بعد از بازی به این نکته اشاره کردند که تیم ملی جوانان در ساختار دفاعی همانند تیم ملی بزرگسالان ایران عمل می کند. می خواهم تشکر ویژه ای داشته باشم از بازیکنانم. بازیکنانی که مسئولیت پذیر، متین، با وقار و با شخصیت در این بازی ها حاضر شدند و توانستند بعد از سال ها کسب سهمیه کنند. صدا و سیما، رسانه های نوشتاری و آنلاین در این روزها به ما خیلی لطف داشتند و جو مثبتی را برای تیم ایجاد کرده بودند که این جای تقدیر و تشکر دارد. پلن اول ما صعود به جام جهانی بود و تلاش خواهیم کرد با انگیزه در ادامه بازی ها حاضر شویم. ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و فشار زیادی را متحمل شدیم و دیدید دو تیم صعود کننده از گروه c  به جام جهانی صعود کردند. در پایان هم می خواهم تشکر ویژه ای داشته باشم از امیر عابدینی، حسین هدایتی و حبیب کاشانی که حمایت های معنوی و مالی از تیم داشتند و به تیم روحیه دادند تا پرچم کشور عزیزمان در بحرین به اهتزار درآید.»

دیدگاه‌ها