کد خبر : 1367497 | 04 آبان 1395 ساعت 08:38 | 35.1K بازدید | 1 دیدگاه

یاران پولادی قطر را به جنجال کشیدند!

هفته چهارم لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که حاشیه های فراوانی در پی داشت از جمله پنالتی جنجالی دقیقه 90 یاران مهرداد پولادی در جدال الشحانیه با الغرافه که بازی را به تساوی کشید.

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی مهرداد پولادی و هم تیمی هایش در حالی که با یک گل از رقیب خود عقب بودند با زیرکی مهاجم تیم شان روی پاس ملی پوش سابق ایران همچنین اشتباه داور قطری به یک پنالتی بادآورده در آخرین دقیقه بازی دست یافتند تا از شکست گریخته و بازی را به تساوی بکشند.


 همین صحنه به یکی از جنجال های بزرگ فوتبال قطر تبدیل شد تا جایی که درگیری های لفظی شدیدی میان رئیس کمیته داوران قطر با منتفدان و کارشناسان فوتبال این کشور به وجود آمد و تبدیل به سوژه اول رسانه ها در چند روز گذشته شد و کار را به جایی رساند که باعث مداخله رئیس فدراسیون فوتبال این کشور برای پایان دادن به جنگ های لفظی شدید میان طرفین شد.


 مهرداد پولادی و هم تیمی هایش در بازگشت دوباره به لیگ ستارگان قطر در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و مقابل مدعیان قهرمانی این فصل پاپس نکشیدند و در این میان خود پولادی هم با پیراهن شماره 8 الشحانیه جزو کلیدی ترین مهره های تیمش قلمداد شده است.این بازیکن روی پنالتی جنجالی برابر الغرافه هم تاثیر اصلی را گذاشت و در پایان بازی در آغوش هم تیمی هایش قرار گرفت چون توانست تیمش را از شکست نجات دهد.

 

1152543

دیدگاه‌ها