کد خبر : 1367499 | 04 آبان 1395 ساعت 08:45 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای حضور در جمع بهترین های لیگ هلند

گوچی درخشید؛ لارسن بهترین شد

هفته دهم رقابت های لیگ برتر هلند در شرایطی به پایان رسید که هیرنفین همچنان به شگفتی سازی های خود ادامه داد و با برتری مقابل هیراکلس توانست در جایگاه سوم جدول بایستد.

به گزارش "ورزش سه"، موفقیتی که درخشش مهاجم ایرانی آبی های شهر هیرنفین در آن نقش به سزایی ایفا کرد و باعث شد تا هر روز بر میزان محبوبیت رضا قوچان نژاد نزد طرفداران این باشگاه افزایش پیدا کند. گوچی در بازی یکشنبه شب اگرچه در امر گلزنی موفق نبود اما نمایش درخشان این مهاجم ریزنقش و سرعتی در خط حمله با پاس گل سوم و تاثیرگذاری مستقیم روی گل اول تکمیل شد تا قوچان نژاد یکی از بهترین بازیکنان تیمش لقب بگیرد.

 

1152545


اما درخشش گوچی این بار در سایه گلزنی سم لارسن مهاجم سوئدی گم شد تا زوج قوچان نژاد در خط حمله هیرنفین به جای مهاجم ایرانی در جمع پنج کاندیدای بهترین بازیکن هفته هلند قرار بگیرد. قوچان نژاد در فصل جاری با 4 گل زده و دو پاس گل جزو سه بازیکن تاثیرگذار تیمش لقب گرفته اما یکشنبه شب پاس دیدنی او به لارسن که منجر به گل سوم هیرنفین شد مهاجم سوئدی را در بین پنج بازیکن برتر هفته قرارداد تا استریپل سرمربی باشگاه نیز به تمجید از مهاجم ایرانی پرداخته و از خودگذشتگی گوچی را یکی از دلایل اصلی موفقیت مثلث خط حمله اش در این فصل نامید.


کارشناسان فوتبال هلند هر هفته بعد از اتمام بازی ها اقدام به معرفی پنج بازیکن برتر می کنند تا با نظرخواهی از فوتبالدوستان این کشور بهترین بازیکن انتخاب شود که این بار قرعه به نام سم لارسن افتاد تا با یک گل و یک پاس گل در جدال هیرنفین با هیراکلس شانس انتخاب شدن به عنوان برترین بازیکن هفته را پیدا کند.

دیدگاه‌ها