کد خبر : 1367502 | 04 آبان 1395 ساعت 09:15 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

هانکوکی کره: اشتیلیکه در شرایط سختی به سر می‌برد

افت ستاره‌های کره بعد از شکست برابر ایران

بعد از شکست عجیب کره ای ها در تهران که به فاجعه بزرگ فوتبال ملی این کشور در پی ثبت چهار شکست متوالی برابر ایران تبدیل شد، انتقادات تندی علیه این تیم رقم خورد.

افت ستاره‌های کره بعد از شکست برابر ایران

به گزارش "ورزش سه"، فشارهای روحی و روانی ناشی از این وضعیت روی عملکرد ستاره های لژیونر این کشور در فوتبال اروپا نیز تاثیر منفی گذاشت به خصوص روی ستاره پرسرو صدای کره ای ها در فوتبال جزیره. سون هیونگ مین ستاره شماره 7 کره ای ها که تا قبل از جدال با ایران با پیراهن تاتنهام پرفروغ ظاهر شده در 5 بازی 6 گل و دو پاس گل داده بود از روزی که تهران را ترک و به لندن بازگشت دیگر نتوانست برای باشگاه انگلیسی عملکرد قابل قبولی داشته باشد.


افت فاحش سون هیونگ مین نه تنها انتقاداتی از این مهاجم در رسانه های انگلیسی رقم زد بلکه باعث شد تا رسانه های مطرح کره با ابراز نگرانی از وضعیت بازیکنی همچون سون به عنوان امید اول این تیم در مقدماتی جام جهانی افت فاحش این بازیکن را بدترین خبر ممکن برای فوتبال ملی کره در این شرایط بحرانی بنامند.


کره خود را برای جدال مرگ و زندگی با ازبکستان آماده می کند از همین رو طرفداران و کارشناسان فوتبال این کشور خوب می دانند اگر ستاره های تاثیرگذارشان برای بازی روز پنجم مقدماتی جام جهانی روی فرم نباشند شانس این تیم برای صعود از گروه A آسیا به پایین ترین حد ممکن خواهد رسید.


البته سون هیونگ مین تنها بازیکن کره در فوتبال اروپا نیست که با افت شدیدی روبرو شده چون تعداد دیگری از آنها از جمله کاپیتان سرشناس این تیم در سوآنزی سیتی هم روزهای خوبی را در کاردیف سپری نمی کند تا اولی اشتیلیکه با سخت ترین آزمون خود در دوران مربیگری اش روی نیمکت کره مواجه باشد.نکته ای که از دید رسانه های کره هم پنهان نمانده است.


سایت هانکوکی کره در گزارشی پیرامون آخرین وضعیت اردوی تیم ملی این کشور نوشت:« مربی آلمانی بعد از اختلاف نظرهایی که با شاگردانش قبل از سفر به تهران و مصاف با ایران پیدا کرد حالا با افت فاحش این مهره های کلیدی نیز روبرو شده و باید فکری عاجل برای آنها بیاندیشد چون اگر نتواند ازبکستان را در بازی روز 25 آبان ماه شکست دهد باید با نیمکت رهبری تیمش خداحافظی کند».

دیدگاه‌ها