کد خبر : 1367503 | 04 آبان 1395 ساعت 08:19 | 41.2K بازدید | 1 دیدگاه

تنها 3 بازیکن منچستر در حد این تیم هستند

دنی میلز، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس معتقد است تنها 3 تا از بازیکنان ترکیب فعلی منچستریونایتد در حد استانداردهای بازی کردن در این باشگاه هستند.

تنها 3 بازیکن منچستر در حد این تیم هستند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین در برابر چلسی، در روزهای اخیر انتقادات زیادی از عملکرد بازیکنان منچستر شده است و دنی میلز معتقد است بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم نباید در این باشگاه بازی کنند.

 

میلز گفت: "بازیکنان منچستر نمایش بسیار بدی داشتند و استخدام خیلی از آنها اشتباه بود. این اتفاقات، یونایتد را در شرایطی بحرانی قرار داده است. کدام یک از بازیکنان این تیم نمایش در حد نام این باشگاه داشته اند؟

 

 

1145677

 

 

پل پوگبا شاید یکی از بازیکنانی باشد که استانداردهای لازم برای پوشیدن لباس منچستر را داشته باشد. زلاتان و دخیا نیز می توانند گزینه هایی باشند که در حد منچستر بازی می می کنند اما از این دست بازینان خیلی در ترکیب این تیم دیده نمی شود. راشفورد و لینگارد هم بازیکنان با استعدادی هستند اما هنوز ثبات لازم در آنها دیده نشده است".

 

گفتنی است فردا شب دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد که هر دو در شرایط خوبی قرار ندارند، در چارچوب جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها