کد خبر : 1367507 | 04 آبان 1395 ساعت 09:46 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

رده بندی پرطرفدارترین باشگاه های هلند اعلام شد

یاران گوچی محبوب‌تر از یاران جهانبخش

با گذشت 10 هفته از رقابت های این فصل لیگ برتر هلند، فدراسیون فوتبال این کشور رده بندی پرطرفدارترین تیم های فصل را اعلام کرد.

یاران گوچی محبوب‌تر از یاران جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی فدراسیون فوتبال هلند و مسئولان برگزاری لیگ فوتبال این کشور، باشگاه فاینورد صدرنشین کنونی رقابت ها، بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده و محبوب ترین تیم معرفی شد تا بالاتر از آژاکس و آیندهوون در جدول قرار بگیرد. فاینوردی ها با میانگین 47500 نفر تماشاگر در هر بازی خانگی این عنوان را به خود اختصاص دادند؛ در حالی که آژاکس با 47416 نفر در جایگاه دوم و آیندهوون با 33760 نفر در جایگاه سوم محبوب ترین ها قرار گرفتند.


در میان تیم های حاضر در این فصل لیگ اردیویسه، دو باشگاه هیرنفین و آلکمار با در اختیار داشتن دو ستاره ملی پوش ایرانی توانستند جایگاه خوبی برای خود در جدول به دست بیاورند تا جایی که یاران گوچی محبوب تر از یاران جهانبخش معرفی شدند. هیرنفین با معدل 21286 نفر رتبه پنجم پرتماشاگرترین تیم های هلند را به خود اختصاص داد و آلکمار نیز با در اختیار داشتن جهانبخش با میانگین 14168 نفر تماشاگر در ورزشگاه آفاس جایگاه هشتم رده بندی محبوب ترین های هلند را در اختیار گرفت.


نکته جالب این که در فوتبال هلند هم شاهد برگزاری بازی هایی با تعداد تماشگر دو تا سه هزار نفر مثل خیلی از بازی های ایران هستیم تا جایی که اکسلسیور، کم تماشاگرین تیم فصل جاری اردیویسه هلند با ثبت رکورد 3895 نفر در دیدارهای خانگی شد.

دیدگاه‌ها