کد خبر : 1367518 | 04 آبان 1395 ساعت 10:40 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

ژاوی از حساسیت جدال مورینیو– گواردیولا گفت

ژاوی، هافبک سابق بارسلونا، ضمن تمجید از پپ گواردیولا اذعان داشت که دیدار سختی در انتظار دو تیم پرقدرت شهر منچستر خواهد بود.

ژاوی از حساسیت جدال مورینیو– گواردیولا گفت

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و در چارچوب جام اتحادیه انگلیس، دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد که روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری نمی کنند، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

شرایط  گواردیولا و سیتیزن ها:  «هر دو سرمربی تمایل زیادی به پیروز شدن در این مسابقه دارند و من فکر نمی کنم هیچ کدام از آنها این بازی را جدی نگیرند. گواردیولا نگران شرایط تیمش نیست؛ زیرا چنین شخصیتی ندارد؛ اما باید اعتراف کرد که او نیز قطعا به خاطر نتایج اخیر تیمش خوشحال نیست و می تواند با پیروزی در برابر رقیب بزرگی مثل یونایتد، دوباره در شرایط آرمانی چند هفته قبل قرار بگیرد.

 

 

1141811

 

 

 

گواردیولا همچنین قصد دارد اولین جام خود با سیتی را به دست آورد؛ پس حتما پیروزی در این دیدار برای او مهم خواهد بود. علیرغم از دست دادن امتیازاتی در هفته های اخیر، من باز هم او و تیمش را دارنده شانس اول قهرمانی در لیگ برتر سال جاری می دانم.»

 

شرایط مورینیو و منچستریونایتد: «باتوجه به غیبت در مسابقات برون مرزی، تمام تمرکز مورینیو و تیمش روی مسابقات داخلی خواهد بود. به نظر من آنها توانایی فتح لیگ برتر را ندارند؛ به همین دلیل حساب زیادی روی دیگر جام های فوتبال جزیره باز کرده اند. شاید تیم مورینیو باز هم به بازیکنان جدیدی احتیاج داشته باشد؛ اما در حال حاضر هدف اصلی آنها بازگشت به لیگ قهرمانان است؛ جایی که منچستریونایتد به آن تعلق دارد.»

دیدگاه‌ها