کد خبر : 1367533 | 04 آبان 1395 ساعت 11:39 | 35.6K بازدید | 3 دیدگاه

با این رفتارها شاید فقط در آسیا بهترین شویم؛

انتقاد تند سیچلو از رفتار معروف

مربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران که هفته اول لیگ برتر را از نزدیک تماشا کرد و شاهد تنش های زمین بود، در این باره می گوید: «ما شاید با این مدل رفتار، در آسیا برتر بمانیم؛ اما در جهان نه.»

به گزارش "ورزش سه"، خوان سیچلو، مربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران، که هم اکنون در تهران به سر می برد، شاهد بازی پر تنش شهرداری ارومیه و پیکان تهران بود که به بروز حرکاتی منجر شد که تماشای آن برای هیچکس خوشایند نبود. یک طرف تمام این درگیری ها سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، بود که انتقادات زیادی را هم به جان خرید؛ اما سیچلو هم در مورد اتفاقات آن روز گفت: «قطعا من این چنین رفتارها را تایید نمی‌کنم و دوست نداریم که این گونه رفتارها را اصلا ببینیم؛ چون افراد زیادی هستند که این صحنه‌ها را با حضور در سالن و یا از طریق رسانه‌های می‌بینند. باید بگویم که این موضوع اصلا خوشایند نیست. همه باید به قوانین و مقررات احترام بگذارند؛ چراکه این موضوع سبب می‌شود که لیگ رشد کند و حرفه‌ای شود.»

 

1152562


او در ادامه گفت: «اگر از جنبه ورزشی هم بخواهیم به موضوع نگاه کنیم، آن بازیکنی که در جریان دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان کل‌کل را شروع کرد، بلافاصله پس از این اتفاق 2 امتیاز متوالی را از دست داد؛ یعنی وقتی بازیکنی کنترل خود را از دست می‌دهد، از نظر فنی هم تمرکزش بهم می‌خورد.»


آیا زمان ولاسکو هم چنین رفتاری از بازیکنان سر می زد؟ سیچلو می گوید: «این موضوع نه تنها به دلیل نظمی بود که در تیم ایجاد شده بود؛ بلکه به این دلیل هم بود که ولاسکو از بازیکنان می‌خواست تا روی مواردی تمرکز کنند که به آنها کمک می‌کند تا بازیکنان بهتری شوند و والیبال را بهتر بازی کنند. در مورد اینکه با این رفتارها در آینده چه برخوردی باید کرد را نمی‌دانم چه باید بگویم؛ چون مربوط به آینده است! اما برخی بازیکنان در لیگ ایران حضور دارند که واقعاً ثابت کرده‌اند که از نظر فنی خیلی خوب هستند. ما شاید با این مدل رفتار در آسیا برتر بمانیم و خیلی از تیم‌های این قاره را شکست دهیم، اما نمی‌توانیم تیم‌های سطح بالای جهان را از پیش‌رو برداریم.»

دیدگاه‌ها