کد خبر : 1367545 | 04 آبان 1395 ساعت 12:39 | 21.9K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: بازیکنانم باید مردانگی خود را ثابت کنند

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد، تاکید کرد که تیمش برای خروج از بحران، به بازیکنانی با روحیه جنگندگی بالا احتیاج دارد.

مورینیو: بازیکنانم باید مردانگی خود را ثابت کنند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین در برابر چلسی، انتقادات از عملکرد یونایتدها افزایش یافته است و مورینیو از بازیکنانش خواسته تا با مردانگی و روحیه بالا این نتایج را جبران کنند.

 

مورینیو گفت: «با توجه به نتایج رقم خورده و فاصله 6 امتیازی با صدر جدول، اصلا شرایط خوبی را در لیگ برتر تجربه نمی کنیم. شرایط دشواری پیش روی ماست؛ زیرا امتیازات مهمی را از دست داده ایم. حتی در دیدار برابر استوک (که بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم) نیز در نهایت به نتیجه تساوی رضایت دادیم و حالا زمان کسب پیروزی ها فرا رسیده است.

 

 

1152569

 

 

دیدارهایی مانند جدال با وستهام، میدلزبورو، ساندرلند و ساوتهمپتون در انتظار ما خواهد بود. هرگز قصد ندارم بگویم مسابقات آسانی در پیش رو داریم؛ اما منچستر باید حداکثر امتیازات را از این بازی ها کسب کند. نمی توان کتمان کرد که من و بازیکنانم بسیار ناراحت هستیم؛ اما این احساسات به کودکان تعلق دارد و ما باید مثل افراد بالغ و مردان جنگجو رفتار کنیم و به تلاش کردن ادامه دهیم.»

دیدگاه‌ها