کد خبر : 1367711 | 05 آبان 1395 ساعت 10:40 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: جای عشوری در تمرینات خالی است

مشکلی با گسترشی‌ها ندارم

مهاجم تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد که جدایی اش از گسترش فولاد، دلیل بر دلخوری مسئولان این تیم از خودش نیست.

مشکلی با گسترشی‌ها ندارم

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم تراکتورسازی فردا در یک مسابقه حساس در دربی تبریز به مصاف گسترش فولاد می رود. شهرام گودرزی، بازیکن سابق گسترش فولاد، که با برخی دلخوری ها از این تیم جدا شد و به تراکتورسازی پیوست، یکی از بازیکنانی است که این بازی برایش حساسیت بیشتری خواهد داشت؛ البته خودش چنین مساله ای را قبول ندارد.


گودرزی درباره دربی فردای تبریز به "ورزش سه" می گوید: «من هیچ مشکلی با مسئولان گسترش فولاد ندارم. ابتدای فصل وقتی برای تمدید قرارداد به این باشگاه رفتم، به توافق نرسیدیم و به سراغ سایر پیشنهادهایم رفتم. به هر حال دوست داشتم برای تراکتورسازی بازی کنم و شرایط در این باشگاه هم برایم بهتر بود. الان هم بازیکن این تیم هستم.»


او ادامه می دهد: «من برای همه اعضای گسترش فولاد و به خصوص فراز کمالوند احترام قائل هستم و قبل از بازی نیز با آنها دیدار خواهم کرد. این مسائل، حاشیه است و امیدوارم در جریان مسابقه، هواداران از تماشای بازی لذت ببرند. بازی خیلی سختی داریم؛ اما تلاش می کنیم تا به 3 امتیاز برسیم و شرایطمان را بهبود ببخشیم.»


مهاجم تراکتورسازی درباره عدم حضورش در ترکیب اصلی این تیم بیان می کند: «من تمرینات خود را دنبال می کنم و تلاشم برای این است که نظر قلعه نویی را جلب کنم. انشاءالله به زودی شرایطم بهتر می شود و بیشتر برای تراکتورسازی بازی می کنم.»


گودرزی صحبت های خود را با اشاره به وضعیت عشوری به پایان می برد: «برای سینا واقعا ناراحت هستم. جای او در تمرینات خالی است. امیدوارم هرچه زودتر بتواند بر مصدومیتش چیره شود و به فوتبال برگردد.»

دیدگاه‌ها