کد خبر : 1367716 | 05 آبان 1395 ساعت 10:45 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: زندگی در منچستر فاجعه است

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که زندگی در شهر منچستر، به دلیل اقامت در هتل و روبرو شدن دائمی با پاپاراتزی ها، برایش بسیار نامطلوب است.

مورینیو: زندگی در منچستر فاجعه است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد این هفته مقابل چلسی با نتیجه 4-0 شکست خورد تا فشارها روی مورینیو افزایش پیدا کند. شیاطین سرخ در 6 دیدار اخیرشان در لیگ برتر، تنها یک پیروزی داشتند و این موقعیت آقای خاص را به خطر انداخته است. در چنین شرایطی، اقامت تنها در هتل لوری، شرایط را برای مورینیو دشوارتر کرده است.

 

او به خبرنگاران گفت:" شما به لطف پاپاراتزی ها، تاریخچه هتل و برند لباس هایی که من می پوشم را هم می دانید. این شگفت انگیز است زیرا آنها هر روز هستند. همه نام هتل را می دانند. همه نام آخرین برندی که من لباس هایش را می پوشم، می داند. این برای من شگفت انگیز است.

 

 

1152214

 

 

برای من، این یک فاجعه است زیرا گاهی اوقات دوست دارم قدم بزنم اما نمی توانم. می خواهم از روی پل رد شوم و به رستوران بروم. نمی توانم و این واقعا بد است. البته اپلیکیشن هایی روی گوشی ام دارم که می توانم آنها غذا سفارش بدهم و برایم بیاورند."

 

مورینیو همچنین در مورد دلیل ماندن همسر و فرزندانش در لندن گفت:" واقعیت این است که دخترم هفته آینده 20 ساله خواهد شد و پسرم چند ماه دیگر 17 سال می شود. شرایط آنها خیلی باثبات است؛ دانشگاه در لندن، فوتبال در لندن و دوستان شان.

 

آنها در سنی هستند که نمی توانند مانند گذشته دنبال من باشند. بنابراین، برای اولین بار خانواده به شکل متفاوتی زندگی می کند. تلاش می کنیم که ببینیم چطور می توانیم با این شرایط کنار بیاییم."

دیدگاه‌ها